زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ -

حق اجاره ۵۰ میلیونی امام رضا مناسب است؟

مسئولان ورزشگاه تازه تاسیس مشهد رقم 50 میلیون تومانی برای اجاره این ورزشگاه در نظر گرفتند.

سرای نور؛مدیران مجموعه ورزشی امام رضا(ع) حق اجاره ۵۰ میلیونی برای این ورزشگاه مشخص کردند تا دو تیم مشکی پوشان و پدیده با پرداخت این حق اجاره برای هر بازی از امکانات این ورزشگاه استفاده کنند.

ورزشگاه آزادی با حق اجاره ای نزدیک به ۹۰ میلیون تومان گران ترین ورزشگاه ایران است و به نظر می رسد رقم ۵۰ میلیونی ورزشگاه مدرن و مجهز امام رضا(ع) که با موافقت مدیران این دو باشگاه همراه شده می تواند گره گشای استفاده از ورزشگاه تازه تاسیس فوتبال ایران باشد. این رقم البته زمانی می تواند برای مسئولان این دو تیم مناسب باشد که این دو باشگاه در دیدارهایی که حضور تماشاگران در آن پر رنگ تر است مانند دیدار با سرخابی های پرطرفدار، اجازه میزبانی داشته باشند.

با توجه به اینکه این ورزشگاه در مرکز شهر قرار دارد، امکان برگزاری دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس با نمایندگان مشهد در این ورزشگاه طبق ادعای مسئولان شورای تامین و انتظامی وجود ندارد و در آستانه دیدار استقلال و پدیده معاون فرماندار مشهد با برگزاری این بازی در امام رضا مخالفت کرد تا دو منبع درآمدی قابل توجه برای این باشگاه ها فعلا در دسترس نباشد.

به این ترتیب به نظر می رسد هر چند رقم ۵۰ میلیون برای هر دیدار نامناسب نباشد؛ اما عدم بازگشت سرمایه و برگزاری دیدار با سرخابی ها در ورزشگاهی به جز امام رضا باعث شده تا فعلا از این عدد استقبال نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو