زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ -

نانگ: به دایی ثابت می‌کنم انتخابم اشتباه نبوده است

آلویس نانگ مهاجم نیم فصل اول پارس جنوبی جم می گوید که این باشگاه روش بدی را برای حفظ او انتخاب کرده است.

سرای نور؛آلویس نانگ مهاجم نیم فصل اول تیم پارس جنوبی جم که روز گذشته به صورت رسمی خبر قرارداد خود را با تیم سایپا منتشر کرد، در مورد دلیل جدایی اش از پارس جنوبی به خبرنگار “ورزش سه” گفت: مشکل من در پارس جم مشکل مالی بود؛ در واقع من نمی خواستم از این تیم جدا شوم؛ ولی وکیل من سه بار در مورد حقوق من به مدیران باشگاه نامه زد؛ ولی آنها هیچ وقت جواب من را ندادند. به همین خاطر من تصمیم گرفتم که از تیم جدا شوم و امیدوارم پارس جنوبی جم در رتبه های بالایی جدول رده بندی فصل را خاتمه دهد. من دوستان زیادی را در پارس جنوبی داشتم که آنها را از دست داده ام و همچنین می خواهم از تمام هواداران پارس جم به خاطر حمایت هایی که داشتند، تشکر کنم.

 

نانگ که طی دوران حضور در فوتبال ایران، در باشگاه های مختلفی بازی کرده و معمولا در اکثر آنها بیشتر از یک نیم فصل نمانده در خصوص علت این موضوع ادامه داد: این تغییر تیم تقصیر من نیست. در تیم فوتبال فولادخوزستان که من در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدم؛ ولی در پایان فصل ما نتوانستیم برای ادامه همکاری به تعامل برسیم و نفت تهران را انتخاب کردم. در نفت آنها به من پول ندادند و گفتند که تیم را ترک کن، چون پول نداریم.

وی ادامه می دهد: بعد از آن من تا پایان فصل به تیم تراکتورسازی رفتم. در آن زمان قلعه نویی به من گفت که تو را برای ادامه فصل می خواهم، اما مدیرعامل جدید تراکتورسازی به هواداران اجازه داد تا از میان من و ادینیو یکی را انتخاب کنند و آنها ادینیو را انتخاب کردند. بعد از آن من ۶ ماه خارج از ایران بودم؛ سپس در میانه ی فصل به استقلال خوزستان رفتم که فکر می کنم همه مردم ایران در مورد مشکلات مالی این تیم می دانند! پس همانطور که می بینید، اگر باشگاه ها به قراردادی که منعقد می کنند احترام نمی گذارند، پس این مشکل من نیست که مدام تیم هایم عوض می شوند.

 

نانگ که در طی دوران حضور در فوتبال ایران با مربیان مختلف و صاحب نامی نظیر قلعه نویی، پورموسوی، منصوریان و .. کار کرده است، در خصوص این مربیان و اینکه کدامیک را بیشتر ترجیح می دهد، توضیح داد: تمام مربیانی که در ایران با آنها کار کردم، برای من بسیار مهم هستند. قلعه نویی واقعا آدم روراستی بود و من او را دوست دارم. در مورد منصوریان مطمئنم که آینده روشنی در مربیگری دارد و انسان باهوشی است. اسکوچیچ اولین مربی ای بود که با او کار کردم و کار کردن با او برای من خیلی ساده بود؛ او می دانست که من چه چیزی می خواهم و یکی از بهترین مربی هایی بوده که من در دوران حرفه ای خود داشته ام. پورموسوی مربی ای است که به نظرم می تواند به راحتی یک گروه را اداره کند، چون خیلی خوش قلب و مهربان است.

مهاجم جدید نارنجی پوشان در ادامه در مورد علی دایی اضافه کرد: علی دایی می داند که چه چیزی می خواهد و شما می بینید که تمام بازیکنان از ایده های او پیروی می کنند. من شخصیت علی دایی را دوست دارم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به او ثابت کنم، انتخاب من اشتباه نبوده است.

 

مهاجم تیم پارس جنوبی جم که با تهدید مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری روبرو شده بود، در این خصوص ادامه داد: آنها روش بدی را برای حفظ من با تهدیدم انتخاب کردند، ولی من بازیکن آزاد بودم و وکیل من به خوبی کارش را بلد است؛ پس من و باشگاه سایپا از هیچ چیز نمی ترسیم.

نانگ در خصوص اینکه چه میزان از قرارداد خود را دریافت کرده، افزود: من ۳۰ درصد بعد از امضای قرارداد گرفتم و بعد از آن دیگر هیچ چیزی نگرفتم؛ ولی ما همه قوانین فیفا در مورد این مسائل را می دانیم.

وی در خصوص اینکه آیا از باشگاه پارس جنوبی شکایت می کند یا خیر، اظهار داشت: این کار وکیل من است و من هنوز نمی دانم که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو