زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ -

برنامه جذاب پرز برای خرید مثلث جدید برای رئال

در روزهایی که رئال بحران کم سابقه ای را در لالیگا تجربه می کند، پرز حمله ای جدید به بازار نقل و انتقالات را برنامه ریزی می کند.

سرای نور؛مکان تحقق یک تیم کهکشانی جدید در رئال روز به روز قوت می گیرد. پس از اینکه پروژه پرز در تابستان امسال که جذب بازیکنان جوان و آینده دار و حفظ قدیمی های تیم بود، با شکست مواجه شد، رئیس رئال به یاد گذشته در حال برنامه ریزی یک حمله جدید به بازار نقل و انتقالات است.

پس از اینکه پی اس جی و بارسا در تابستان و زمستان امسال طوفان به پا کرده و با خرید امباپه، نیمار، کوتینیو و دمبله همه چیز را تحت الشعاع خود قرار دادند، به نظر می رسد که تابستان آتی نوبت رئال مادرید است که دست به خریدهای کهکشانی و نجومی بزند.

 

 

 

 

سال های ابتدایی هزاره جدید، پرز با خرید فیگو، زیدان، بکام، اوون و رونالدوی برزیلی، انقلابی در بازار نقل و انتقالات ایجاد کرد. سال ۲۰۰۹ او با خرید کاکا، رونالدو و بنزما و سپس سال ۲۰۱۳ با خرید بیل به روند جذب ستاره های کهکشانی ادامه داد؛ ولی در ۵ سال گذشته دیگر شاهد آمدن این دست بازیکنان در رئال نبوده ایم و مثلث BBC، آخرین نسل کهکشانی های رئال است.

 

زمان برای مثلث بی بی سی رئال متشکل از بیل، بنزما و کریستیانو در حال اتمام است و به احتمال فراوان دیگر این مثلث را از فصل بعد در رئال نخواهیم دید. افت بی سابقه بنزما و رونالدو در کنار مصدومیت های متوالی بیل سبب شده تا فلورنتینو پرز به فکر تشکیل یک مثلث جدید برای تیمش باشد.

 

 

 

 

طبق ادعای مارکا، نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی، نقش رونالدو را در نسل کهکشانی جدید رئال بر عهده خواهد گرفت. او که تابستان امسال با رقم ۲۲۲ میلیون یورو به پی اس جی پیوست، رویای دیرینه رئال مادرید است و پرز قصد دارد رونالدو را در ازای نیمار به تیم پاریسی بدهد.

 

ادن هازاد، شماره ۱۰ جذاب و ارزشمند باشگاه چلسی نیز جانشین بیل در رئال خواهد شد. او که تا ۲۰۲۰ با چلسی قرارداد دارد، در چند ماه اخیر دو پیشنهاد تمدید قرارداد را به خاطر رئال رد کرده و همواره آرزوی پیوستن به این تیم را در سر داشته است.

 

اما شماره ۹ جدید رئال چه کسی خواهد بود؟

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن، مهاجم مورد علاقه پرز است. او که قدم به ۳۰ سالگی گذاشته، می تواند فوتبال خود را در رئال به اتمام برساند ولی مشکل اینجاست که قراردادی طولانی مدت با بایرن دارد و رئال باید رضایت باشگاه مونیخی را هم جلب کند. لواندوفسکی تاکنون در سه نوبت بسیار به رئال نزدیک بوده اما هر بار به دلیلی انتقال او منتفی شده است. او جدی ترین گزینه جانشینی بنزماست. هری کین و ایکاردی نیز گزینه های بعدی هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو