زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ -

آماده باش شفر به کاپیتان استقلال

سرمربی استقلال برای بازی با پدیده در هفته بیستم لیگ برتر به کاپیتان تیمش آماده باش داده است.

سرای نور؛بعد از رکورد شکنی سید حسین حسینی در تاریخ فوتبال ایران شفر قصد دارد از سورپرایز بزرگ خود در بازی با پدیده پرده بردارد و مهدی رحمتی را بعد از ۱۴ بازی دوری از ترکیب اصلی دوباره وارد دروازه استقلال کند.

البته رحمتی در این مدت در بازی با ایران جوان بوشهر در ترکیب استقلال به میدان رفته بود اما حالا شرایط برای او طوری است که دوباره می تواند حضور در درون دروازه استقلال را تجربه کند.

اما شفر برای این تصمیم خود دلایل قانع کنده ای دارد و حضور رحمتی در درون دروازه استقلال بی دلیل نیست. سرمربی آلمانی استقلال تصمیم دارد در جام حذفی از مهدی رحمتی در درون دروازه استقلال استفاده کند و با توجه به فاصله زیاد این بازی ها او باید حتما در شرایط مسابقه قرار بگیرد تا بتواند در بازی با صنعت نفت با نمایش درخشان به تیمش در راه صعود به فینال کمک کند.

 

با این حساب مهدی رحمتی در بازی با فولاد و پارس جم در ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت تا کاملا آماده بازی با صنعت نفت بشود.

مهدی رحمتی از بازی با پارس جم در هفته ششم لیگ برتر از دروازه استقلال دور شد ولی در این مدت برخورد کاملا حرفه ای در قبال نیمکت نشینی داشت تا جایی که بالاخره شفر را مجاب کرد از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

رحمتی به احتمال فراوان از بازی روز جمعه برابر پارس جنوبی جم به ترکیب اصلی برخواهد گشت و آماده است ثابت کند هنوز هم یکی از بهترین دروازه بان های ایران است.

۳ بازی فرصت مناسبی برای کاپیتان استقلال است تا بتواند خودش را دوباره به ترکیب اصلی تحمیل کند هرچند که او رقیب قدرتمندی به نام سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال داشته باشد، دروازه بانی که هفته گذشته موفق شد رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را بشکند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو