زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ -

عقیلی: بازیکنان قدر پیراهن طلایی سپاهان را بدانند

هادی عقیلی مدافع سابق سپاهانی ها از هواداران این تیم خواست تا همچنان با صبوری از تیم خود کمک کنند و کرانچار را قربانی اشتباهات نفرات گذشته نکنند.

سرای نور؛در مورد شرایط نابسامان این روزهای سپاهان و نیاز این تیم به هوادارانش برای خروج از بحران صحبت کرده است.

 

به خاطر اشتباهات گذشته کادر فنی فعلی را قربانی نکنیم

تیم سپاهان با همین کادر فنی یک قهرمانی لیگ و جام حذفی را در آن شرایط سخت به دست آورده و باید به این کادر فنی احترام گذاشت و به خاطر اشتباهات سال های گذشته و کسانی که قبلا اشتباه کردند، نباید این کادر فنی را از دست داد. این کادر فنی نیاز به زمان دارد و نباید اشتباهات گذشته باعث از دست دادن این کادر شود.

 

یک سال قهرمانی را به خاطر نداشتن هوادار از دست دادیم

من می خواهم این موضوع را به هواداران گوشزد کنم که ما یک سال قهرمانی را از دست دادیم به خاطر اینکه نه بازی خانگی داشتیم و نه می توانستیم هواداران را در کنار خود داشته باشیم. در همان سال پرسپولیس در بازی آخر قهرمان شد، در حالی که ما خیلی جلوتر از آنها بودیم ولی واقعا بدون هوادار بازی کردن دیگر برای سپاهان معنا نداشت و خیلی سخت بود.

 

آخرین قهرمانی ما با انرژی مثبت هواداران بود

هواداران سپاهان باید بدانند که خیلی مهم است که حضور داشته باشند و حضورشان مثبت باشد؛ واقعا تاثیرگذار است. حتی آخرین قهرمانی هم  با حضور پررنگ هواداران ما به دست آمد. من همان موقع بعد از بازی با پرسپولیس که ۲ بر ۱ برنده شدیم و به کورس برگشتیم، گفتم که فقط و فقط انرژی هواداران بود که باعث شد ما برگردیم و این عین واقعیت است. پس باز هم کمک کنند؛ مثل همیشه که خیلی کمک کردند. باز هم صبورتر  باشند؛ من از آنها خواهش می کنم که صبورتر باشند.

 

ما هم مثل هواداران ناراحتیم

ما هم مثل هواداران ناراحتیم. هم هواداران برای تیم زحمت کشیده اند، هم مدیریت و هم کادر فنی و هم بازیکنانی مثل ما. همه زحمت کشیده اند تا این تیم اسم و رسمی پیدا کند و الان هم به خاطر همان اسم و رسم است که اینقدر مردم اصفهان ناراحت هستند و اینقدر انتقاد و فشار روی تیم وجود دارد.

 

کمک نکنیم تا تیم ضعیف تر شود

اگر یک تیم ساده میان جدولی بود، کسی با تیم سپاهان کار نداشت؛ چون قهرمانی های متعدد دارد، با این تیم کار دارند؛ شاید می خواهند ضعیف تر شود؛ کمک نکنیم که ضعیف تر شود. بیاییم با مثبت اندیشی و حمایت بیشتر این فصل را به پایان برسانیم و در فصل بعد با قدرت برگردیم و آن شعار “حالا حالا قهرمانیم” را دوباره در ورزشگاه بخوانیم.

 

هنوز برای سهمیه دیر نشده

هنوز هم که هنوز است من امیدوارم که امسال تیم سهمیه بگیرد. چون دور از دسترس نیست؛ تعداد بازی های زیادی تا آخر فصل باقی مانده است و نفرات جدیدی هم به تیم اضافه شده اند. مهدی شریفی اضافه شده؛ مسعود حسن زاده از مصدومیت رهایی پیدا می کند و امیدوارم زودتر برگردد. بازیکنان دیگری هم اضافه شده اند و دست کادر فنی باز شده است و یک سری هم مصدوم بوده اند که برگشتند.

 

سپاهان بدون هوادار یک تیم معمولی می شود

بازیکنان سپاهان باید بدانند و مطمئنم می دانند که این تیم پیشنیه بسیار بالایی دارد و پرافتخارترین تیم لیگ برتر است. در آسیا شناخته شده ترین تیم بود؛ ما چند سال در باشگاه های آسیا بازی می کردیم و به تیم سپاهان بیشتر از سایر تیم ها احترام می گذاشتند. باید تلاش خیلی بیشتری داشته باشند و مسئولیت بیشتری قبول کنند و قدر پیراهن طلایی سپاهان را بدانند تا بتوانیم با کمک هواداران آن شعار را دوباره بخوانیم. هواداران هم بدانند که اگر بخواهند به ورزشگاه نیایند و کمک نکنند، سپاهان یک تیم معمولی می شود. تیم بدون هوادار یک تیم معمولی بیش نیست. این را باید بدانند و از آنها توقع داریم که کمک کنند این تیم دوباره به اوج برگردد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو