زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ -

کریمی: رابطه با نصیرزاده دلخوشی من است

فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید که تیمش در مقابل پرسپولیس نمایش بهتری از آنچه مقابل استقلال انجام داد، ارائه می دهد.

سرای نور؛با ابراز ناراحتی و تکذیب اخباری که پیرامون درگیری او با مدیرعامل باشگاه منتشر شده، گفت: از همین‌جا اعلام می کنم که بر علیه خبرگزاری که این دروغ را منتشر کرده، اعلام جرم می کنم. چون این دهن کجی به مردم تبریز است. شهری که قلب مردمش دنبال ورزش است و به عنوان یک شهر ورزشی تمام تیم ها را حمایت می کند. نوشتن چنین مطلبی یعنی ایجاد اختلاف بین مردم شهر تبریز. مردمی که همانطور که امام جمعه تبریز هم به وضوح گفته، به دنبال یکپارچگی هستند و در این بین فوتبال نقش اساس را در ایجاد این یکپارچگی دارد.  بعد از این صحبت ها، نوشتن چنین مطلبی تفرقه ایجاد می کند. این موضوع را از طریق مقامات قضایی حتما پیگیری می کنیم. استانی که با وجود آقای ششگلانی و اشراف کاملی که بر مسائل دارند و یکپارچگی ای که دارد، نوشتن این مطالب در موردش دور از انصاف است. در آستانه بازی با پرسپولیس این یک دسیسه است و من این موضوع را پیگیری می کنم.

کریمی در ادامه با اشاره به رابطه خوبش با نصیرزاده تاکید کرد: در بیست و چند سالی که کار مربیگری می کنم، با هیچ مدیری به اندازه آقای نصیرزاده هماهنگ و صمیمی نبوده ام. روزانه۲ ساعت به دفتر آقای نصیرزاده می رویم و با هم گپ می زنیم. اصلا اساس دلخوشی من رابطه صمیمانه با باشگاه است و همین رابطه باعث شده که تلاشم را سه برابر کنم؛ حالا اینکه چطور این مطالب را می نویسند جای تامل دارد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در ادامه و در مورد شرایط تیمش توضیح داد: تیم ما یک تیم جوان و نوپا است و با جرات و افتخار می گویم که ما بیشترین جوانان را داریم. ما یک تیم بدون حاشیه هستیم و در حد معقول و منطقی کار خودمان را انجام می دهیم. نتایج هم معقول است. من زمانی که هدایت تیم را قبول کردم، قول دادم که تیم را در مسابقات حفظ کنم و الحمدالله تا حالا هم نتایج موید قول من است.

وی با اشاره به غیبت ادسون هنریکه در مقابل پرسپولیس اضافه کرد: در مقابل پرسپولیس به غیر از ادسون هنریکه بقیه نفرات را داریم و با توجه به ویژگی بازی سعی می کنیم به بهترین شکل از نفرات خود استفاده کنیم. در مجموع فکر می کنم بازی خوبی از آب در بیاید. ما نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را می دانیم و این شناخت به کمک ما می آید. ضمن اینکه ۲۰ هفته از مسابقات گذشته و به شناخت کاملی از تمام تیم ها رسیدیم. این شناخت باعث رقم خوردن بازی  سخت تر اما زیباتری می شود و امیدوارم مردم بازی قشنگی را ببینند.

وی با تمجید از عملکرد پرسپولیس طی دوران حضور برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: من به آقای برانکو و مجموعه تیم تبریک می گویم. در یکی دو دهه اخیر این کامل ترین تیم پرسپولیس است. هم در جدول و هم از نظر فوتبالی ویژه هستند و این موضوع کاملا قابل احترام است. پرسپولیس فعلا پرچم دار فوتبال زیبا و تماشاگر پسند در فوتبال ایران است و امیدوارم این روند آنها ادامه داشته باشد.
کریمی در ادامه و در پاسخ به سوالی در مورد شکست برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و اینکه چقدر امیدوار است، این نتیجه در مقابل پرسپولیس هم تکرار نشود، خاطرنشان کرد: در ابتدا به استقلالی ها تبریک می گویم که حرکت بسیار خوبی را شروع کرده اند و این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد. خدا را شکر تیم های بزرگ ما روند رو به رشد خود را شروع کرده اند و امیدوارم این روند در تراکتورسازی هم شروع شود.

وی ادامه داد: اما در بازی با استقلال ما مشکلاتی داشتیم؛ باید ساعت ۲ به سمت تهران پرواز می کردیم که  ۲٫۳۰ بعدازظهر موکول شد به ۳ شب و ما ساعت ۳ شب به هتل رسیدیم. این در کار ما خلل ایجاد کرد. البته دنبال بهانه نیستیم و به استقلال هم تبریک گفتم. ما حالا یکی از بهترین بازی ها را از تیم شفر می بینیم و امیدوارم و البته مطمئنم که نماینده ی شایسته ای برای فوتبال ایران در آسیا باشد و قطع به یقین بدانید که استقلال واقعی در آسیا دیده می شود. در مقابل پرسپولیس اما شرایط متفاوتی داریم و نتیجه هم دست خداست، اما از نظر فوتبالی بازی بهتری نسبت به آنچه در مقابل استقلال از ما دیدید، مشاهده می کنید.

کریمی در ادامه با تشکر از سازمان لیگ که علیرغم تمام مشکلات موجود برنامه ریزی های خوبی برای برگزاری مسابقات انجام داده اند، در مورد اکبریان قاضی این مسابقه نیز ادامه داد: اکبریان داور بسیار خوب و توانمندی است. شاهد داوری های خوبی از او بوده ایم و امیدوارم در بازی فردا هم قاطع و قانونمند سوت بزند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو