زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ -

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دشمنان ایران از وحدت ملت و اقتدار نظام اسلامی هراس دارند

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: دشمنان ایران از وحدت ملت و اقتدار نظام اسلامی هراس دارند و در تلاشند تا با رسانه‌های بیگانه، معاند و ملحد، آنچه در پیشگاه جوان امری مقدس است را زشت و مذموم بشمارند.

به گزارش خبرنگار سرای نور ، گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید گمنام دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس و شهید علی جمشیدی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان نور در مسجد و مزار متبرک شهدای گمنام این دانشکده با حضور مردم و مسئولان شهرستان نور برگزار شد.

سرهنگ حسین محمدرضایی در این مراسم اظهار کرد: برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند و جامعه‌ای که مردم آن اهل ایثار، شهادت و جانفشانی باشند شکست ناپذیرند.

وی افزود: قدرت فقط از لوله تفنگ بیرون نمی‌آید و تنها متکی به جنگ‌افزار و تجهیزات نظامی نیست بلکه گفتمان ایثار و شهادت نیز نوع دیگری از قدرت محسوب می‌شود.

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: مظهر قدرت ایران، شهدا هستند و گفتمان ایثار و شهادت را نمی‌توان در یک جامعه به‌ راحتی از بین برد.

 

این مسئول تصریح کرد: در روز عاشور امام حسین(ع) و یاران باوفایش با ایثار و ازخودگذشتگی اسلام را حفظ کردند و در برهه زمانی دیگر شهدای ما با ایثار جان خود به تأسی از فرهنگ کربلای حسینی از انقلاب اسلامی دفاع کرده و منجر به بقای نظام و انقلاب شدند.

محمدرضایی اضافه کرد: شهدا درس‌های زیادی به ما دادند و یکی از درس‌هایشان این بود که برای حفظ مملکت، حیثیت، عزت، شرف و اعتقادات خود باید از جان گذشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در منطقه به لحاظ علمی جایگاه ممتازی داریم و سرعت علم در جامعه ما ۱۱ برابر متوسط دنیاست، به‌واسطه خون شهداست زیرا شهدا یکی از اهداف بلندشان استقلال بود.

جانشین سپاه کربلای مازندران بیان کرد: قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها در بدنه نظام شاهنشاهی حضور داشتند و در سال ۱۳۵۶ تعداد آمریکایی‌هایی که به عنوان مستشار نظامی در ایران حضور داشتند ۶۰ هزار نفر بود ولی امروز ایران تنها کشوری‌ست که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در آن حضور و جایگاهی ندارند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از وحدت ملت و اقتدار نظام هراس دارند و امروز دیگر دشمنان ما به دنبال اشغال خاک نیستند بلکه در تلاشند تا با رسانه‌های بیگانه، معاند و ملحد، آنچه در پیشگاه جوان امری مقدس است را زشت و مذموم بشمارند.

زمان انتشار: ۲۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو