زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ -

ارتقای سامانه‌های پرداخت الکترونیک و اتصال به نسخه جدید شبکه شتاب

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از ارتقای سامانه‌های پرداخت الکترونیک و اتصال به نسخه جدید شبکه شتاب با عنوان «شتاب ۷» در این بانک خبر داد.

به گزارش سرای نور؛و به نقل از مرکز  بانک شهر ، میثم نمازی با اعلام این خبر و با بیان اینکه مستندات فنی نسخه جدید سوییچ شتاب  پس از طراحی و تدوین توسط بانک مرکزی در اختیار تمامی بانک ها قرار داده شد تا بر اساس آن ارتقاء لازمه به وجود آید،گفت: با توجه به ارتقا نسخه جدید شتاب از سوی بانک مرکزی ، تمامی بانک‌ها موظف به تغییر پروتکل خود به نسخه مذکور شدند.

وی با اشاره به عملیاتی شدن استفاده از نسخه جدید شتاب در بانک شهر، افزود: با عملیاتی شدن این نسخه، علاوه بر تراکنش‌های موجود، تراکنش‌های مرتبط با کیف پول الکترونیک ، انتقال از کارت به حساب و … ، از طریق بانک‌ها و اتصال به شبکه شتاب به مشتریان در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه در نسخه جدید شتاب تغییرات گسترده‌ای به‌وجود آمده است، تصریح کرد: افزایش تنوع خدمات شتاب متناسب با فضای گسترده کسب‌ وکار، ارتقای امنیت و همسویی با محیط‌های بین‌المللی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه است.

وی در ادامه تاکید کرد: این مجموعه تغییرات در راستای نیاز های جدید شبکه بانکی، به کارگیری استانداردهای نوین و ظرفیت‌سازی مناسب صورت گرفته است.

نمازی با تاکید بر اینکه  استانداردهای امنیتی در نسخه جدید نسبت به ویرایش قبلی تغییر گسترده‌ای یافته است، گفت: این امر منجر به ارتقای امنیت سیستم‌های بانک‌ها خواهد شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۹ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو