زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

گل‌محمدی: افتخار می‌کنم سرمربی تراکتورسازی بودم

سرمربی سابق تراکتوری‌ها پس از بلند شدن از روی نیمکت این تیم می گوید افتخار می‌کنم در بحرانی‌ترین و خاص‌ترین مقطع تاریخ تراکتورسازی سرمربی این تیم پرطرفدار بودم و سربلندی و موفقیت هواداران و تراکتورسازی آرزوی قلبی من است.

سرای نور؛یحیى گل‌محمدى که از ابتدای لیگ هفدهم روی نیمکت تراکتوری ها نشست و به همراه این تیم روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اکنون پس از جدایی از این تیم در رابطه با دوران حضور خود در جمع تبریزی ها به عنوان آخرین صحبت های خود از دوران حضور در تراکتورسازی به اظهارنظر پرداخت. گل‌محمدی گفت:

  • از دست دادن ۱۱ بازیکن فصل قبل

بدون تردید هدف من کمک به تراکتورسازى و کسب نتایجى در شان هواداران پرشور این باشگاه بود. بنده در شرایطی مسئولیت را قبول کردم که با حکم فیفا محروم از جذب بازیکن بودیم و به اتفاق باشگاه روی جذب ۳ بازیکن آزاد فیفایی هم با توجه به کمبودها در برخی پست‌ها حساب ویژه باز کرده بودیم که متاسفانه فیفا موافقت نکرد و اتفاقا از همین پست‌ها هم بسیار لطمه دیدیم.۶ بازیکن هم جدا شدند که البته دو نفرشان در لیست بنده نبودند و برخی هم بنا به دلایلی دیگر رفتند. در این شرایط ۲ بازیکن را با مصدومیت طولانی مدت و چند بازیکن را با آسیب دیدگی مقطعی نداشتیم و این‌گونه در مجموع در هر بازی حداقل ۱۰، ۱۱ بازیکن فیکس و بزرگسال فصل قبل را نداشتیم. هر یک از این کمبودها در نتایج و امتیازگیری‌ها تاثیر بسیار داشت و فقط به عنوان یک مشکل اساسی و نمونه بگویم ما در فاز دفاع از ۶ پست، ۵ بازیکن فیکس سال گذشته را نداشتیم. این‌ها مواردی بود که مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرد.

 

  • با جوان‌ها تاریخ‌ساز شدیم

 

ما برای پرکردن جای خالی جداشده‌ها و مصدومان روی به جوان‌گرایی آوردیم و طبق آمار موجود ۴۰ درصد دقایق بازی نیم‌فصل اول تراکتور به نفراتی اختصاص یافت که ۵ نفرشان سابقه بازی در لیگ یک را هم نداشتند و ۵ نفرشان هم جمعا در لیگ برتر سابقه ۳۰۰ دقیقه بازی را داشتند. این ۱۰ بازیکن شدند نفرات فیکس و ذخیره ما و ۴۰ درصد دقایق بازی ما به آن‌ها رسید. این اتفاق در تاریخ لیگ حرفه‌ای بی‌سابقه است. بنده افتخار می‌کنم این جوان‌ها از این پس عصای دست مربیان خواهند بود و خواهید دید که اغلب آن‌ها می‌توانند سال‌ها برای تراکتور بازی کنند و به سرمایه‌های گران‌قدری برای این باشگاه بزرگ و پرطرفدار تبدیل می‌شوند.

 

 

  • از تهدیدی بزرگ فرصت ساختیم

 

افتخار دارم که بگویم این جوان‌ها یادگاری و هدیه بنده و همکارانم در این برهه تاریخی به تراکتورسازی هستند و افتخار می‌کنم با حمایت هواداران و زحمات  باشگاه، دستیارانم، مجموعه کادر و بازیکنان باتجربه و جوان‌های بدون تجربه این برهه و مقطع خاص را در کنار هم سپری کردیم. ما با این جوان‌ها و سخت‌کوشی همه عوامل باشگاه و تیم و همدلی خانواده بزرگ تراکتور از یک تهدید بزرگ و یک مقطع بحرانی، فرصت ساختیم. جا دارد از با‌تجربه‌ها هم تشکر ویژه کنم که هم به تیم کمک کردند و هم حمایتی عالی از جوان‌ها داشتند تا در لیگ برتر و تیمی پرطرفدار بتوانند خودشان را نشان دهند.

 

همچنین لازم است از زحمات همکاران با دانش در کادر فنی به ویژه دوست و همکار خوبم مجتبی حسینی که به خاطر بنده به تبریز آمد، کادر پزشکی، رسانه‌ای و تدارکات هم تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم.

 

 

  • با همدلی روزهای خوب در راه است

 

باید بگویم برخی حرف و حدیث‌هایی متاسفانه پیرامون کم‌کارى بعضى از بازیکنان به وجود آمد که من به عنوان سرمربى تیم همه آن‌ها را تکذیب کرده و تاکید می‌کنم همه بازیکنان با تمام توان تلاش کردند و اینجا از همه آن‌ها تشکر میکنم. نفرات خوبی هم با تلاش ما و مدیریت باشگاه جذب شده‌اند که منجر به تقویت تیم شده و ان‌شاالله با درایت کادر جدید، باشگاه، بازیکنان و حمایت هواداران و پیشکسوتان روزهای خوب در راه خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو