زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

رحمتی- حسینی؛ جنگ ادامه‌دار برای لیگ قهرمانان آسیا

با نزدیک شدن به زمان بازی های لیگ قهرمانان آسیا شفر برای انتخاب دروازه بان تیمش هنوز به جمع بندی نرسیده است.

سرای نور؛شفر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پدیده زمانی که با سوالی در مورد دلیل نیمکت نشینی سیدحسین حسینی روبرو شد ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد: قبل از بازی جام حذفی ما توافقی با هر دو داشتیم. دو دروازه بان خیلی خوب داریم. جام حذفی رحمتی بازی می کند و لیگ را حسینی. رحمتی نمی تواند بدون بازی در شرایط بازی قرار گیرد به همین دلیل رحمتی فردا گلر ماست.

با صحبت های شفر حالا تمام هواداران می دانند که دروازه بان استقلال در بازی های پیش رو کیست و اگر مهدی رحمتی در بازی با پدیده و احتمالا پارس جم بازی می کند به این دلیل است که او برای بازی با صنعت نفت  در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کاملا آماده باشد که به نظر منطق سرمربی آبی ها برای این اتقاق درست است.

اما شفر به یک ابهام بزرگ هنوز پاسخ نداده است و آن هم این است که دروازه بان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه کسی خواهد بود و با توجه به حضور استقلال در گروه مرگ، چه کسی قرار است در رقابت با غول های آسیا از دروازه آبی ها حراست کند؟

این سوالی است که به نظر هنوز خود شفر هم جواب آن را نمی داند و شاید تصمیم نهایی را به روزهای منتهی به آغاز لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است.

 

شفر از یک طرف با حسین حسینی روبرو است که اولین سال حضور ثابتش در ترکیب استقلال را تجربه می کند و موفق شده با ۸۷۳ دقیقه متوالی بسته نگه داشتن دروازه اش رکورد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را بزند و زودتر از حد انتظار نامی برای خود دست و پا کند.

اما گزینه بعدی مهدی رحمتی است، دروازه بانی که بعد از ۱۴ بازی نیمکت نشینی در بازی با پدیده به ترکیب استقلال برگشت و نمایش خوب و مطمئنی هم داشت. به جز این مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا هم صاحب رکورد ویژه ای است و با ۱۷ کلین شیت از بهترین دروازه بان های تاریخ این رقابت ها محسوب می شود.

آنچه مسلم است فصل برای دو دروازه بان با کیفیت استقلال همچنان ادامه دارد و رقابت بین حسینی و رحمتی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر از هرچیز در نهایت به نفع این تیم تمام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو