زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

پس از طاهری کرانچار هم از سپاهان رفت

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان پس از جلسه با هیئت مدیره باشگاه از این تیم جدا شد.

سرای نور؛روز گذشته پس از شکست مقابل سپیدرود تمام امیدهایی که طلایی پوشان برای تکرار موفقیت با این مربی کروات داشتند، از دست رفت تا محسن طاهری مدیرعامل باشگاه پس از درخواست استاندار اصفهان اولین تلفات شکست در رشت  باشد.

پس از استعفای محسن طاهری، ادامه همکاری با کرانچار مهم ترین سوال فوتبالدوستان اصفهانی بود و در نهایت پس از جلسه ای که ظهر امروز کرانچار با منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد، طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با “ورزش سه” در خصوص اینکه آیا رقم بالای قرارداد کرانچار مشکلی برای قطع همکاری با او ایجاد نکرد، عنوان کرد: « نه مشکلی در این خصوص نداشتیم و آقای کرانچار با دریافت مطالبات خود تا لحظه ای که در باشگاه بود، از تیم جدا شد.»

نیکفر همچنین در پاسخ به این سوال که چه زمانی جایگزین کرانچار معرفی می شود و گزینه های مدنظر باشگاه چه کسانی هستند، عنوان کرد : « ما امروز عصر با حضور اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی جلسه ای تشکیل می دهیم و در این خصوص تصمیم می گیریم. ۴ گزینه مد نظر ما هستند که در جلسه در خصوص آن تصمیم گرفته می شود.»

نیکفر در مورد اینکه گزینه های باشگاه خارجی هستند یا ایرانی، تاکید کرد: « ما هر دو مورد را در نظر داریم و سعی می کنیم فردی را انتخاب کنیم که شایسته سرمربیگری سپاهان باشد.»

 

 

زلاتکو کرانچار فصل گذشته و در ۶ دیدار پایانی جایگزین عبدالله ویسی شد و موفق شد با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ دیدار انتهایی، مدیران سپاهان را برای تمدید قرارداد متقاعد کند، اما آنچه در لیگ هفدهم اتفاق افتاد تطابقی با نتیجه های ۶ دیدار انتهایی لیگ شانزدهم نداشت.

طلایی پوشان که با کرانچار پس از ۲۰ مسابقه حتی به یک برد خارج از اصفهان هم دست پیدا نکردند، روز گذشته مقابل سپیدرود هشتمین شکست فصل را تجربه کردند تا با ۲۰ امتیاز در رده ی دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند و به طور کامل خطر سقوط را احساس کنند.

 

پس از این اتفاقات هیئت مدیره باشگاه با کرانچار تشکیل جلسه داد و در نهایت دو طرف به پایان همکاری رضایت دادند تا سرمربی کروات سپاهان برای دومین بار با خاطره ای تلخ از جمع طلایی جدا شود.

گفتنی است هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه سپاهان امروز ساعت ۱۶ در جلسه ای شرکت خواهند کرد تا در مورد انتخاب جانشین کرانچار تصمیم گیری کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو