زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

جلسه اضطراری سپاهان با حضور مدیرعامل مستعفی

هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه سپاهان امروز ساعت 16 برای ادامه همکاری با کرانچار تشکیل جلسه می دهد.

سرای نور؛روز گذشته تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر مقابل سپیدرود شکست خورد تا شرایط این تیم دشوارتر از گذشته شود.

پس از این شکست، مهرعلیزاده استاندار اصفهان در نامه ای خواستار بازنگری در مدیریت باشگاه شد و پس از درخواست استاندار، محسن طاهری از سمت خود استعفا کرد.

البته کنار رفتن محسن طاهری تنها مسئله ی این روزهای باشگاه سپاهان نیست و آنها باید در مورد آینده کرانچار نیز به زودی تصمیم گیری کنند.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد زمان برگزاری این جلسه، گفت: جلسه اضطراری هیأت مدیره ساعت ۱۶ امروز شنبه برگزار می‌شود.

وی در مورد مفاد جلسه امروز تصریح کرد: کمیته فنی باشگاه با هیأت مدیره جلسه دارد که در این جلسه عملکرد سرمربی سپاهان و تیمش بررسی می‌شود.

رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه محسن طاهری هم در جلسه اضطراری امروز حضور دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: محسن طاهری عضو کمیته فنی باشگاه است و در جلسه عصر امروز نیز حضور دارد.

نیکفر در مورد اینکه آیا جانشین طاهری نیز در جلسه امروز معرفی می‌شود، تأکید کرد: جلسه معرفی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان در طول هفته جاری برگزار و پس از بررسی گزینه‌ها و نهایی شدن گزینه مورد نظر، معرفی می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو