زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

شیخ ویسی: گل و بلبل نیست اما اوضاع خوب است

دروازه‌بان‌ استقلال خوزستان می‌ گوید اگر طبق پیش‌بینی هایشان پیش بروند و 28، 29 امتیاز جمع آوری کنند از خطر سقوط دور خواهند شد.

سرای نور؛وحید شیخ ویسی درباره یک امتیازی که مقابل پارس جنوبی جم کسب کردند به ورزش سه می‌ گوید: خدا را شکر می‌ کنم که توانستم آن توپ را مهار کنم و بازی خوبی بود. فکر می‌ کنم فقط ۲۵ دقیقه ابتدایی کنترل بازی را از دست داده بودیم و در دقایق دیگر بازی را خوب در دست گرفتیم و از اینکه سهم کوچکی در این موفقیت داشتم هم خوشحالم.

شیخ ویسی پیش از این در دیدار مقابل تراکتورسازی توانست پنالتی ایرانپوریان را دفع کند و در ادامه از او گل دریافت کند و این بار مقابل پارس جنوبی جم هم دقیقا همان اتفاق به نوعی دیگر برایش رقم خورد که او می‌ گوید: آن دفعه در بازی مقابل تراکتورسازی دیدار ما در جام حذفی رقم خورد و بازی در دقیقه ۱۱۵ با نتیجه صفر ـ صفر بود و شرایطش خیلی متفاوت تر از این مسابقه بود که خب خدا را شکر توانستیم به مرحله بعد هم صعود کنیم؛ اما در این بازی با پارس جنوبی با وجود آنکه یک ـ صفر عقب بودیم، اگر آن پنالتی گل می‌ شد خیلی بد می‌ شد. در هر دو بازی ها خدا کمک کرد تا من بتوانم پنالتی ها را مهار کنم. اما این بازی کمک کرد تا من بیشتر به چشم بیایم، ضمن اینکه هر کسی باید در زمین وظایفش را به خوبی انجام دهد و من هم خدا را شکر می‌ کنم که توانستم کمکی کوچک برای امتیازگیری تیمم باشم.

با پیروزی سپیدرود و نفت در هفته بیستم اکنون استقلال خوزستان در پایین جدول خطر سقوط را احساس می‌ کند که گلر خوزستانی در این رابطه می‌ گوید: اتفاق خوبی نیست، ضمن اینکه فکر می‌ کنم تیم ما نسبت به قبل در شرایط بهتری قرار دارد و معتقدم باید اکثر رقابت هایمان را ببریم و به سایر رقبای پایین جدولی توجهی نداشته باشیم. ما اگر می‌ خواهیم سقوط نکنیم طبق محاسبه ای که انجام دادیم باید حداقل ۲۸، ۲۹ امتیاز کسب کنیم آن موقع خیالمان راحت تر خواهد شد.

او درباره بازی هفته آینده شان مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم اول نیم فصل دوم است و تیم خوبی دارد علاوه بر آنکه آقای قلعه‌نویی سرمربی آنهاست، فکر می‌ کنم آنها چیزی کم نداشته باشند. اما با استارتی که در نیم فصل دوم زدیم عزممان را جزم کردیم که اکثر امتیازات خانگی مان را به طور کامل از حریفان کسب کنیم و اجازه ندهیم حریفان ما را در خانه شکست دهند.

شیخ ویسی در پایان درباره بهبود اوضاع مالی استقلال خوزستان می‌ گوید: شرایط حالا نه اینکه بگویم همه چیز گل و بلبل است؛ ولی با آمدن آقای موسوی سروسامان گرفتیم و اوضاع بهتر از قبل است. همین که می‌ دانیم با چه کسی طرف هستیم خب خیلی خوب است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو