زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

مخالفت هیئت مدیره مس با استعفای مسعودزاده

پس از استعفای سید امجد مسعودزاده از سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان و تقدیم آن به هیئت مدیره، جلسه فوری در خصوص تعیین وضعیت مدیریت این باشگاه برگزار و با مخالفت شدید اعضای هییت مدیره ،مسعودزاده در سمت خود ابقا شد.

سرای نور؛استعفای مدیرعامل باشگاه مس کرمان شوک ناگهانی به باشگاه و اهالی ورزش وارد کرده بود اما حمایت های مسولین استان، هواداران مربیان بازیکنان و دلنوشته های اولیای بازیکنان تیم های پایه و جمع آوری طومار برای بازگرداندن سید امجد مسعودزاده مدیر موفق و بومی مس کرمان و اعلام حمایت قاطع مدیران صنایع مس ایران و اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان سبب شد تا بار دیگر سید امجد مسعودزاده در راس باشگاه مس کرمان قرار گیرد.

 

خروجی جلسه ٤ساعته هیئت مدیره باشگاه مس کرمان با اصرار پذیرش استعفای مسعودزاده از سمت مدیرعاملی خود و مخالفت اعضای هیئت مدیره همراه بود اما با حمایت قاطع از مدیرعامل مس کرمان مقرر شد تمامی مدیران ارشد باشگاه با تمام توان برای موفقیت باشگاه مس گام بردارند.

موضوع قابل توجه آنجاست که باشگاه مس کرمان برای کادرفنی و تیم مس کرمان علاوه بر خریدهای بسیار خوب توانست اردوهای بسیار مناسبی را برای آن فراهم کند و علاوه بر آن پرداختی ها و تعهدات مالی خود را نیز کامل انجام دهد تا جای هیچ بحثی باقی نگذارد. برای سرمربی خود کمک مربی خارجی و با دانشی چون دارکو درازیچ را استخدام کرد و تمام امکانات و خواسته های سرمربی و بازیکنان تیم را فراهم کرد اما کادرفنی نتوانست انتظارات مسئولین باشگاه و هواداران تیم خود را برآورده سازد.

در کنار این موضوعات کارهای زیربنایی و اصول حرفه ایی باشگاه داری در یکی دو سال گذشته نگاه بسیاری از اهالی ورزش را به خود جلب کرد و باعث شد پس از مدت ها باشگاه مس را بدون مشکل کند. در حالی که بسیاری از تیم های لیگ یک با مشکل مالی مواجه هستند اما مس کرمان توانست به تمام تعهدات خود عمل کند و حتی در بین تیم های لیگ برتر هم در رتبه های بالا قرار بگیرد.

در این مسیر جالب اینجاست تعدادی که خود را از هواداران تیم مس می نامند به عملکرد مدیریتی باشگاه مس اعتراض کردند و در مقابل از عملکرد ضعیف کادرفنی این تیم حمایت کردند. این تناقص به حدی عجیب بود که صدای اعتراض رسانه ها و هواداران و اهالی ورزش را نیز دربرداشت و حتی برنامه عصر ورزش در کرمان نیز به آن واکنش نشان داد که در مقابل نتایج تیم مس چرا تیم مدیریتی باشگاه در نوک پیکان انتقادات قرار داده می شود و در مقابل کادرفنی ضعیف تیم مورد حمایت این تعداد قرار میگیرند!! در حالی که به نظر می رسد در بین هواداران واقعی و اکثریت مردم کرمان این موضوع کاملا برعکس است و عده کثیری از مردم و فوتبال دوستان کرمانی خواستار تغییر در کادر فنی هستند.

یکی از جدیدترین بهانه های کادرفنی تیم مس کرمان شرایط بد زمین باهنر است در حالی که زمین بابل به شدت وضعیت بدتری به نسبت زمین باهنر کرمان دارد اما باز هم خبرها از کرمان اینگونه نشان می دهد که باشگاه مس کرمان به دلیل درخواست کادرفنی خود بازی خود با راه آهن تهران را به زمین مصنوعی سیرجان انتقال داده است تا در برآورده ساختن تمام خواسته های کادرفنی خود حتی در این مورد هم کم نگذارد.

حال باید دید احمد نخعی و کادرفنی خود می توانند تیم قعرنشین راه آهن را شکست دهند یا همچنان در نوار ناکامی به سر برده و مدیران باشگاه مس به خواسته هواداران تن می دهند و مجبور به تغییر در کادرفنی می شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو