زمان انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ -

امروز پایان کرانچار و سپاهان رسمی می‌شود؟

شکست برابر سپیدرود نشان داد سپاهان در این بحث دچار مشکلات پیچیده و عدیده ای است و شاد همین موضوع باعث شود امروز شاهد تغییر و تحولات نیمکت این تیم باشیم.

سرای نور؛سپاهان زخم خورده از دربی و کرانچاری که تمام تلاشش را برای فرار از بحران انجام داده نتیجه ای جز شکست برایشان مقابل سپیدرود همراه نداشت. یادمان نرود که سپاهان در همین بازی تا آخرین دقایق دو بر صفر از حریف قعرنشینش عقب بود و درنهایت در دقیقه ۹۰ یک گل به ثمر رساند. اما این به معنای فشار مضاعفی است که بعد از این شکست از سوی هواداران سپاهان به او وارد خواهد شد.

 

کرانچار؛ استعفا یا اخراج

امروز از باشگاه سپاهان خبر آمده که ظرف چند ساعت آینده زلاتکو کرانچار مربی سرشناس کروات که با سپاهان تجربه کسب قهرمانی در لیگ برتر را دارد استعفای خود را به طور رسمی اعلام و از سپاهان کنار خواهد کشید. این برای سومین بار است که کرانچار در میانه های راه  از یک تیم ایرانی برکنار می شود. او اولین بار در پرسپولیس و در نیم فصل با اینکه تیمش نتایج خوبی گرفته بود برکنار شد و جایش را به دایی داد. او یک بار دیگر هم در لیگ چهاردهم از سپاهان کنار رفت و جای خود را به حسین فرکی داد. زلاتکو کرانچار حالا برای سومین بار در چنین مرحله است و اما اینکه او استعفا می دهد یا اخراج می شود چند ساعت دیگر مشخص خواهد شد.

 

ظهر تا عصر

زمان استعفای زلاتکو کرانچار ظهر یا بعدازظهر امروز خواهد بود و این مربی باتجربه باردیگر سپاهان را ترک خواهد کرد. قرار است کرانچار امروز متن استعفا نامه اش را قرائت کند. اما موضوع مهم این است که چه کسی در سپاهان جانشین او خواهد شد. یک مربی جوان ایرانی یا یک مربی باتجربه بین المللی؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو