زمان انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ -

سایه سنگین فراموشی بر مزار شهدای شهرستان نور +تصاویر

ساختار گلزار شهدای شهر نور سال‌هاست که نیمه‌کاره رها شده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،گلزار شهدای شهر نور بیش از ۱۰ سال است که نیمه‌کاره مانده و داربست‌های رها شده در آن سبب دل‌آزردگی خانواده شهداست.

 

 

شهدایی که پا بر آرزوهای دنیوی خود گذاشتند تا دنیای ما را آباد کنند، سزاوار نیست که سال‌ها گرد و غبار فراموشی بر قبورشان انباشته شود.

فرشاد اسدی شهردار نور در گفت‌وگویی با اشاره به گلزار شهدای نور اظهار کرد: انقلاب ما مدیون خون شهداست و شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند.

وی گفت: ما الگو و قهرمانانی بالاتر از شهدا نداریم و جای بسی تأسف است که گلزار شهدای شهر ما را به این وضعیت رساندند و به عنوان یک شهروند از این وضعیت بسیار ناراحت و گله‌مند هستم.

شهردار نور با اشاره به مقام شامخ شهدا، افزود: با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که شهردار نور هستم با بدهی سنگین شهرداری نور که از قبل باقی مانده و خواسته‌های به حق شهروندان سعی کردیم با برنامه‌ریزی، کارها و پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم.

 

 

این مسئول گفت: با توجه به اینکه ساختار گلزار شهدای نور بنای دلنشین و گرمی نیست و نیاز به اصلاح دارد، از دانشگاه‌های این شهرستان برای این کار کمک می‌گیریم و با جلسه‌ای که با بنیاد شهید شهرستان نور داشتیم، آن‌ها نیز موافقت خود را اعلام کردند.

 

 

اسدی در پایان تأکید کرد: در ۶ ماه نخست سال ۹۷ در مورد گلزار شهدا و مقبره شهدایی که در حیاط مسجد جامع، روبروی گلزار شهدا قرار دارد اقدامات لازم برای ساخت انجام می‌شود و با توجه به اینکه شهرداری بودجه‌ای برای این کار ندارد، با مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر از بودجه داخلی شهرداری برای این امر مهم اقدام می‌کنیم.

 

 

 

                                     

               

 

 

 

   

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو