زمان انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ -

اسکوچیچ: بعد از تصادف و ۱۰ ساعت سفر برد خوبی بود

سرمربی جدید تیم خونه به خونه می گوید که تیمش در مجموع نمایش بهتری نسبت به تیم صبا داشته است.

سرای نور؛دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم خونه به خونه که در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی این تیم موفق شد، اولین سه امتیاز خود را دشت کند، در پایان بازی در مورد کسب پیروزی در خانه صبای قم گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول هم خوب ادامه دادیم. شانس های زیادی از دست دادیم و در ادامه خودمان کار را سخت کردیم. یک گل از روی ضربه ایستگاهی خوردیم که همه ما را مضطرب کرد.

وی ادامه داد: به خاطر نوع سفری که دیروز داشتیم، نیمه دوم بچه ها خسته شدند. ۱۰ ساعت در اتوبوس بودیم و تازه یک تصادف هم داشتیم. یک بازیکن هم در تصادف مصدوم شد و میری هم فدراسیون اجازه بازی به او نداد ولی در مجموع خوب بازی کردیم.

اسکوچیچ در مورد پیش بینی اش از آینده تیم عنوان کرد: نمی خواهم در مورد آینده صحبت کنم؛ فقط می خواهم که بچه ها تمام انرژی خود را بگذارند و تیم بازی های برای ما گامی است برای صعود به لیگ برتر. می خواهم بچه ها این رو بفهمند که ما تیم خوبی هستیم و جنگنده هستیم برای رسیدن به هدفمان.

سرمربی سابق فولادخوزستان در مورد اینکه چطور تیمش را بدون شناخت زیاد راهی میدان کرد و به پیروزی هم رسید، اضافه کرد: خب من وقت زیادی نداشتم؛ بیشتر سعی کردم که بازی های قبلی را ببینم و با دستیارانم هم صحبت کردم تا بتوانیم این بازی را در بیاوریم.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد شرایط نابسامان صبا بیان کرد: در مورد صبا نمی خواهم قضاوتی داشته باشم؛ من در مورد تیم خودم صحبت می کنم و امیدوارم که موفق باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو