زمان انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ -

کی‍روش – برانکو، فراتر از صلح

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از برنامه ریکاوری تیم ملی پرداخته است.

سرای نور؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین اظهارات خود درباره تمرینات ریکاوری تیم ملی، نظرات بسیار مثبتی داشته و این تمرینات را در سطح جهانی قلمداد کرده است. اگر به سابقه رفتارهای برانکو و کی روش و حرف هایی که درباره یکدیگر زده اند رجوع کنیم، در می یابیم که این صحبت های او فراتر از تعریف و تمجید معمولی از تمرینات کادر کی روش است.

 

این دو سرمربی خارجی و مطرح که هر یک تاثیر بسزایی در عملکرد تیم های خود در سال های اخیر گذاشته اند، در مقاطع مختلفی با هم دچار اختلاف نظر داشته اند. عمده اختلافات آنها هم در زمان هایی پیش آمده که تیم ملی یک برنامه خاص اعم از اردو یا بازی دوستانه برای بازیکنان در نظر گرفته بود.

 

اما اخیرا مدتی است روابط این ۲ مربی کروات و پرتغالی نشانی از تیرگی گذشته ندارد. در اوایل زمانی که کارلوس کی روش موضوع برنامه ریکاوری خاص برای بازیکنان ملی پوش شاغل در لیگ ایران را مطرح کرد، همه تصور می کردند اولین مخالف سرسخت این برنامه عجیب، بدون شک برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. اما این مرد کروات نه تنها در صف منتقدان این سیستم جای نگرفت، که در قامت یک حامی، از تصمیم کادر فنی تیم ملی پشتیبانی کرد. او حتی با اعلام اینکه مربی بدنسازش را برای یادگیری به این تمرینات ریکاوری می فرستد، اوج حمایت را از کارلوس کی روش نشان داد.

 

برانکو در هفته های اخیر چندبار تاکید کرده که هرگونه کمکی بتواند به تیم ملی ایران می کند و این را وظیفه خود می داند. امروز هم سرمربی پرسپولیس با جهانی خواندن سطح تمرینات ریکاوری کی روش، نشان داد که می خواهد تمام خاطرات اختلاف در زمان های گذشته را به فراموشی بسپارد و در ذهن هواداران فوتبال ایران اینطور جا بیندازد که پرهوادارترین تیم ایران و بهترین تیم ۳ سال اخیر لیگ، در آستانه رقابت های جام جهانی هیچ مشکلی با کادر فنی تیم ملی ندارد و کاملا در راستای برنامه های این تیم، کمک خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو