زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ -

یزدانی: وقتی بردیم چرا ناراحت باشم؟

هافبک سپیدرود در دیدار مقابل سپاهان به علت درج نشدن نامش در لیست هجده نفره اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد.

سرای نور؛میعاد یزدانی در خصوص عدم حضورش در زمین گفت: زمان تعویض و ورود به زمین ناظر بازی اجازه حضورم را نداد و گفت که اسمم در لیست نیست. خیلی جالب است اتفاقات یکی، پس از دیگری در اکثر اوقات برای من رقم می‌خورد!

وی افزود: با شنیدن اینکه نمی‌توانم به زمین بروم مجبور شدم دوباره روی نیمکت بازگردم و تا پایان مسابقه روی نیمکت حضور داشتم. بعد از بازی هم وقتی از سرپرست علت عدم حضورم در لیست هجده نفره را پرسیدم او گفت چون اسمت کمرنگ نوشته شده بود آنها نام تو را پیش از بازی در لیستی که تایپ می‌شود درج نکرده‌اند.

او در ادامه گفت: مطمئنا بازی کردن یکی از چیزهایی که هر بازیکن می‌خواهد برایش اتفاق بیفتد اما وقتی اینطور می‌شود و در ادامه هم تیم با موفقیت بازی را پایان می‌دهد چه چیزی می‌تواند از این مهمتر و بهتر باشد. بازیکن می‌خواهد بازی کند تا در موفقیت تیمش تاثیرگذار باشد و این موفقیت در دیدارمان مقابل سپاهان اتفاق افتاد و بعد از بازی با نتیجه‌ای که کسب کردیم تمام اتفاقات و ناراحتی‌ام بابت عدم حضورم در زمین از بین رفت.

یزدانی در مورد دیدار با صنعت نفت هم خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی با صنعت را هم بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم و همین‌طور که مشغول جمع‌آوری امتیازات هستیم امتیاز این بازی را هم کسب کنیم. البته نباید فراموش کنیم که سپیدرود موفقیتش را مرهون حضور علی کریمی و زحماتی که مالکان جدید برای تیم کشیده‌اند است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو