زمان انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ -

جاعل و کلاهبردار ۵ میلیاردی در نور دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار پنج میلیاردی که با معرفی خود به عنوان نماینده یک موسسه خیریه از ۱۷ شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سرای نور ؛ سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی تحت پوشش نماینده یک موسسه خیریه ایتام و مستمندان در شهرستان نور و کلاهبرداری از شهروندان، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، متهم به کلاهبرداری را به همراه دو همدستش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: متهمان به کلاهبرداری که با جعل عنوان و استفاده از عناوین جعلی خود را نماینده نهادهای انقلابی و دولتی معرفی می کردند، از ۱۷ شهروند بیش از پنج میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال کلاهبرداری کردند.

سردار میرفیضی بااشاره به اینکه متهمان به کلاهبرداری در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: این افراد علاوه بر استان مازندران در استان های دیگر هم مرتکب کلاهبرداری شده اند که موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس آگاهی قرار دارد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو