زمان انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ -

رقابتی به یاد پرگل ترین بازی لیگ هفدهم

ذوبی ها که بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ هفدهم محسوب می شوند روز آینده باید برابر استقلال خوزستان قرار بگیرند. دیداری که پیش از این در دور رفت 6 گل برای تیم اصفهانی در بر داشت.

سرای نور؛

ذوبی ها در چند روز آینده باید در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و به همین دلیل زودتر از سایر تیم های لیگ برتری بازی خود در هفته بیست و یکم را برگزار خواهند کرد. آنها برای انجام این بازی راهی اهواز شدند تا برابر استقلال خوزستان قرار بگیرند.

البته با توجه به هوای نامساعد اهواز برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام است؛ اما در صورت برگزاری، ذوبی ها می توانند برابر تیمی به میدان بروند که در لیگ هفدهم بیشترین گل را به آن زدند و پرگل ترین پیروزی فصل را رقم زدند.

شاگردان قلعه نویی در شهریورماه دیدار رفت خود برابر خوزستانی ها را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کردند و در پایان توانستند با ۶ گل بازی را به اتمام برسانند.

مرتضی تبریزی مرد اول دیدار این دو تیم در دیدار رفت بود که به تنهایی توانست ۴ بار دروازه شاگردان ویسی را باز کند و خود را به جمع مدعیان کسب آقای گلی برساند. او این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و در هر کدام از بازی های ذوبی ها سورپرایزی برای هواداران این تیم دارد. اکنون همه هواداران ذوب آهن در انتظار تکرار درخشش مهاجم تیم در دیدار برابر استقلال خوزستان هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو