زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ -

در راستای تداوم همکاری تل آویو با تروریستها صورت می گیرد؛

تشکیل یگان ارتباط با تروریست های سوریه توسط رژیم صهیونیستی

منابع رسانه ای اعلام کردند که رژیم اشغالگر قدس در راستای افزایش ارتباطات خود با تروریست های سوریه، اقدام به ایجاد یگان ارتباط در بلندی های جولان اشغالی می کند.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از سانا، رژیم صهیونیستی در راستای تکمیل ایفای نقش خود در شعله ورتر کردن جنگ تروریستی علیه سوریه از طریق حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی اقدام جدیدی در دستور کار خود قرار داد.

بر اساس این گزارش رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که اسرائیل یگانی موسم به یگان ارتباط را به منظور افزایش روابط خود با تروریست ها در سوریه و انتقال عناصر زخمی آنها به بیمارستان های خود در جولان اشغالی ایجاد می کند.

در همین راستا یکی از کارشناسان نظامی در روزنامه یدیعوت آحارانوت عنوان کرد که روابط میان اسرائیل و گروه های معارض در سوریه (به تعبیر وی)، در ایجاد امنیت اسرائیل موثر است و افزود: ایجاد یگان ارتباط با این گروه ها موجب افزایش روابط با آنها در همه زمینه ها خواهد شد.

رادیو اسرائیل در همین راستا اعلام کرد: یگانی مشابه با یگان ارتباط پیش از خروج اسرائیل از جنوب لبنان نیز در این منطقه فعالیت می کرده و ماموریت های نظامی مختلفی در جنوب لبنان انجام می داده است؛ از جمله آنها نظارت بر نیروهای ارتش جنوب لبنان در راستای منافع اسرائیل.

شایان ذکر است پیش از این نیز رسانه های رژیم صهیونیستی از روابط این رژیم با تروریست ها در سوریه پرده برداشته بودند؛ به طوری که اخیرا شبکه دوم اسرائیل اعلام کرد که شمار تروریست هایی که توسط رژیم اشغالر قدس درمان شده اند، از سال ۲۰۱۱ تاکنون به بیش از ۲۱۰۰ نفر رسیده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو