زمان انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ -

حبیب زاده: منصوریان من را به تیم بزرگ‌ها آورد

نفت بعد از دو برد متوالی حالا برای رسیدن به روزهای بهتر باید گسترش فولاد را در تبریز ببرد کاری که سخت به نظر می رسد.

سراینور؛

رضا حبیب زاده مهاجم ۲۱ ساله تیم نفت تهران که یکبار مقابل سپیدرود گلزنی کرده بود با گلی که برابر سیاه جامگان به ثمر رساند خودش را به عنوان یکی از جوان های آینده دار این تیم معرفی کرد. حبیب زاده درباره معرفی خودش می گوید:« فوتبال را از نونهالان و نوجوانان سرخپوشان و استیل آذین شروع کردم ، سپس به جوانان فجر و امیدهای نفت آمدم.»

او درباره حضورش در تیم بزرگسالان گفت:« در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم آقای منصوریان که مربی نفت بودند من را به بزرگها آوردند.»

مهاجم جوان که در پست های وینگر چپ و راست هم بازی می کند درباره این فصل حضورش در نفت گفت:« من از اول فصل که آقای درخشان از امیدهای نفت تست گرفتند قبول شدم و در تیم بودم. متاسفانه چهارتا بازی اول مصدوم شدم و اولین بازی ام را مقابل سیاه جامگان انجام دادم که ده دقیقه بازی کردم. بعد از آمدن آقای کریمی متاسفانه بازهم مصدوم شدم و دوباره ایشان رفتند و آقای درخشان آمد. مصدومیت من هم خوب شد و دو بازی انجام دادم.» او افزود: « علی آقای کریمی به من اعتقاد داشت اما بدشانسی آوردم که مصدوم شدم.»

او درباره بازی هایی که انجام داده و اولین گل فصلش گفت:« بعد از خوب شدن مصدومیتم، بازی کردم و مقابل سپیدرود اولین گلم را زدم مقابل فولاد ۸۰ دقیقه بازی کردم و بعد از آن هم در بازی با سیاه جامگان بازی کردم و گل زدم.» حبیب زاده در گلی که به سیاه جامگان زد گفت:« بچه ها زحمت کشیدند، دروازه بان آن ها هم اشتباه کرد و من هم گل زدم.» او درباره بازی روز جمعه هم گفت:« امیدوارم ابتدا بازی کنم و اگر شد حتما برای نفت گل بزنم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو