زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ -

برنامه‌های سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی تشریح شد

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت همراه وی را به استان آذربایجان غربی تشریح کرد.

به گزارش سرای نور؛ طاهره قیومی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توجیهی با خبرنگاران آذربایجان غربی افزود: حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری کشورمان فردا ساعت ۹:۳۰ از طریق فرودگاه بین‌المللی ارومیه وارد این شهر می‌شود، در ابتدا مورد استقبال مسؤولان و مردم قرار گرفته و سپس مسیر فرودگاه ارومیه را طی و در ورزشگاه تختی با مردم دیدار خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از آن حجت الاسلام روحانی با علما، نخبگان، خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرده و در جلسه «توسعه و ظرفیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی» که با حضور جمعی از سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و مسؤولان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

قیومی افزود:در این راستا پروژه‌های افتتاحی و یا پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت همزمان و به دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران ادامه داد:شرکت در شورای اداری، با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان اجرایی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های این سفر در روز نخست است.

وی یاد آور شد: پیش‌بینی می‌شود رئیس جمهور در شورای اداری آخرین وضعیت دریاچه ارومیه را جویا شده و بخشی از سخنرانی خود را به موضوع دریاچه ارومیه که قول احیای آن را در شعارهای انتخابی خود به مردم آذربایجان غربی داده بود، اختصاص دهد.

قیومی گفت: در دومین روز از سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی، حسن روحانی به جنوب استان آذربایجان غربی و به شهرستان مهاباد سفر خواهد کرد و ضمن دیدار با مردم شهرستان مهاباد، روبان قرمز پتروشیمی این شهرستان را نیز قیچی خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ئیس جمهوری ایران افزود: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است رئیس جمهور از دریاچه ارومیه بازدید هوایی داشته باشد و علاوه بر این، احتمال برگزاری نشست خبری رئیس جمهور نیز وجود دارد.

بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری کشورمان و هئیت دولت به مدت دو روز فردا دهم خرداد به آذربایجان غربی صورت می گیرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو