زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

استقلال-پارس؛ در غیاب نانگ، تیموری و مطهری

آلویس نانگ و میثم تیموری دو بازیکنی هستند که در دیدار رفت برابر استقلال در ترکیب اصلی تیم حضور داشتند ولی در دیدار برگشت قطعا حضور ندارند.

سرای نور؛پارس جنوبی جم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در شرایطی میزبانی استقلال را برعهده داشت که بسیاری منتظر نمایش این تیم مقابل یک تیم بزرگ بودند.

تارتار در آن مسابقه که استقلال با مشکلات زیاد روحی و فنی پا به میدان گذاشته بود، با ترکیب محسن فروزان، حامد نور محمدی، مجتبی لطفی، علی دشتی، امید سینک، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، الویس‌ نانگ و فرشاد محمدی‌مهر تیمش را وارد میدان کرد و موفق شد یکی از کلیدی ترین پیروزی های فصل را جشن بگیرد.

حالا دو تیم با شرایط متفاوتی به بازی برگشت رسیده اند ولی تارتار با غیبت چند بازیکن ثابت دیدار رفت باید تیمش را وارد زمین کند. نانگ مهاجم کامرونی پارسی ها به سایپا اضافه شده و میثم تیموری هم به دلیل مصدومیت در این بازی حساس غائب خواهد بود. ضمن اینکه ارسلان مطهری مهاجم نیم فصل اول این تیم که به تازگی به تراکتورسازی پیوسته موفق شد در نیمه دوم و پس از ورود به زمین مسابقه یک پنالتی برای تیمش بگیرد تا در دقایق کوتاه حضورش تاثیرگذار نشان دهد.

البته مهدی تارتار با اضافه کردن روح الله سیف اللهی، محمد نوری و محمد طیبی شرایط متعادلی پیدا کرده است و این مربی در ورزشگاه آزادی هم می تواند به کسب دومین پیروزی فصل برابر آبی پوشان امیدوار باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو