زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

جنجال در عربستان؛ حیا در ورزشگاه‌ها از بین می‌رود!

حضور زنان عربستانی در ورزشگاه ها باعث ایجاد برخی اختلاف نظرها شده است.

سرای نور؛هنوز یک ماه از آزاد شدن حضور زنان عربستانی در ورزشگاه ها نگذشته است که جنجال های خاصی در این خصوص بین حامیان و مخالفان پیش آمده است.

 

ولید الفراج روزنامه نگار عربستانی به بانوان عربستانی که در آخرین بازی تیم الاتحاد در جام پادشاهی این کشور در ورزشگاه حاضر شده بودند، حمله کرد.

 

زنان عربستانی از ماه ژانویه سال جاری میلادی اجازه حضور در ورزشگاه ها را پیدا کرده اند. در این مدت بانوان و خانواده های این کشور در تعداد قابل توجهی روی سکوها حضور پیدا کرده اند. لذت زیادی که آنها از این اتفاق برده اند، باعث خشم برخی عربستانی ها شد.

 

 

در همین راستا ولید الفراج گفت: ما از حضور خانواده ها در ورزشگاه ها حمایت می کنیم اما با از بین رفتن حیا موافق نیستیم. بدانید که ما در بارسلونا نیستیم. بعضی زنان در جایگاه های بالایی می نشینند و بازیکنان جوان را تشویق می کنند؛ شعارهایی که شخصی و خودجوش است و همراه با تشویق های عمومی نیست.

 

همچنین ملکه ریما بنت بندر آل سعود هم یکی از کسانی بود که در بازی الاتحاد و الهلال، ملقب به الکلاسیکوی عربستان، در ورزشگاه حضور داشت. تصاویر بانوان عربستانی در این بازی هم در ویدیوهایی که بین کاربران فضای مجازی دست به دست شده، در حال تشویق بازیکنان پخش شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو