زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

میناوند: پرسپولیس دشمنان قسم خورده دارد

مدافع – هافبک سابق تیم ملی درباره اتفاقات اخیر حول طارمی و پرسپولیس می گوید: اتفاقاتی پیش آمد که باعث رواج ناامنی و بی اعتمادی شد.

سرای نور؛مهرداد میناوند در مورد با اوضاع به وجود آمده در رابطه پرسپولیس و مهدی طارمی به صحبت پرداخت.

 

تیم مدعی دشمنان قسم خورده دارد

بهرحال پرسپولیس تیم پرطرفداری بوده و همیشه عده ای دوست داشتند تمرکز این تیم را به هم بزنند. خصوصا در سال هایی مانند امسال که این تیم در کورس قهرمانی نیز حضور دارد. ما باید قبول کنیم تیمی که صدرنشین است دشمنان قسم خورده ای هم دارد. که به دنبال پایین کشیدن تیم مدعی هستند. دشمنانی که می توانند با هر شرایطی خود را به تیم نزدیک کنند و در نهایت به آن ضربه بزنند. دشمنانی که بسیاری از آنها نیز جذاب به نظر می رسند.

 

هنوز معلوم نیست حق با چه کسی است

من سعی می کنم به این ماجرا منطقی نگاه کنم. ببینید این مردم هستند که باید قضاوت اصلی را نسبت به شرایط داشته باشند. اما می خواهم یک چیزی بگویم و آن هم اینکه من با توجه به اینکه سال های زیادی نیز بازی کردم و در جریان ریز مسائل فوتبال هستم هنوز نمی دانم در این موضوع چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ می گوید! مرجعی باید برای رسیدگی به این موضوعات باشد. ابهامات زیادی وجود دارد که در رابطه با آن جواب درستی وجود ندارد و باید دید مراجع رسیدگی چه می گویند. اصلا اینکه یک فایل کاملا شخصی قابل انتشار است یا خیر، خودش جای سوال است.

 

تیمی که متکی به بازیکن نباشد نگران ترانسفر نمی شود

در گذشته هم پیشنهاداتی برای بازیکنان تیم می آمد که ترانسفر بشوند اما هیچکدام از آنها دلخوری به همراه نیاورده بود به این دلیل که تیم هیچوقت متکی به فرد نبوده است. یک زمانی علی پروین به سه ستاره تیمش یعنی پیوس و محمدخانی و درخشان اجازه حضور در فوتبال قطر می دهد اما ذره ای از ابهت تیم کاسته نمی شود. اکنون هم به همین ترتیب است و به دلیل اینکه تیم به طارمی متکی نیست نمی تواند خروج این بازیکن به مجموعه ضربه بزند.

 

یک برنامه کار قضاوت را انجام می دهد

برخی برنامه های تلویزیونی به همین تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند چرا که باعث سرپا ماندن آن برنامه ها می شود اما متاسفانه می بینیم که خیلی راحت این تیم را به هم می ریزند و باعث می شوند بی اعتمادی و ناامنی رواج پیدا کند. از وقتی که یک برنامه تلویزیونی کار بازپرسی و سپس قضاوت را انجام می دهد نمی توان کماکان با اعتماد پیش رفت. متاسفانه یک برنامه تبدیل شده به محفل آدم فروشی، هرکسی حضور پیدا می کند که نفر دیگری را بفروشد.

 

مراجع قانونی باید واکنش نشان دهند

در حالی همه این اتفاقات به وجود می آید که مراجع قانونی باید به مسائل پیش آمده واکنش نشان دهند و عدم این اتفاق باعث می شود تا اشتباه کنیم. بهرحال تاریخ هایی وجود دارد که می تواند تاثیرگذار باشد و حالا هم صحبت هایی پیش آمده که می تواند در پیشبرد نتیجه گیری ها موثر باشد. اکنون مربیان، بازیکنان، سرپرست و … در پرسپولیس در هماهنگی کامل به سر می برند و این تیم در صدر جدول قرار دارد امیدوارم اوضاع کنونی باعث نشود تا شرایط تیم به هم بریزد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو