زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

قرعه آسان در انتظار حریفان پرسپولیس و استقلال

قرعه کشی یک چهارم نهایی جام امیر امارات برگزار شد.

سرای نور؛رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام امیر امارات قرعه کشی شد و هشت تیم پایانی حریفان خود را شناختند.

 

در مهم ترین بازی این مرحله تیم های الوحده و الجزیره به مصاف هم می روند. این دو تیم که قهرمان های فصل گذشته لیگ و جام امیر بودند، چند روز پیش سوپرکاپ فوتبال امارات را برگزار کردند که با پیروزی الوحده به پایان رسید. در مرحله یک هشتم نهایی الوحده، الامارات را حذف کرد و الجزیره تیم اتحاد را شکست داد. نکته جالب توجه این بازی تقابل مجدد حریف احتمالی ذوب آهن و حریف آسیایی تراکتورسازی است که برای نمایندگان ایران حائز اهمیت است.

 

العین، رقیب احتمالی و قدرتمند استقلال در آسیا، باید در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر به مصاف الفجیره برود. این دو تیم در مرحله قبل به ترتیب الظفره و حتا را شکست داده بودند. صدرنشین لیگ امارات با خریدهای زمستانی خود نشان داد که نگاه ویژه ای به هر سه جام فصل جاری دارد.

 

دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی را الوصل در مقابل دبا الفجیره برگزار می کند. رقیب آسیایی پرسپولیس که در لیگ شرایط خوبی دارد، با این قرعه مناسب می تواند چشم به حضور در مرحله نیمه نهایی داشته باشد. الوصل با حذف بنی یاس و دبا الفجیره با غلبه بر النصر پا به یک چهارم نهایی گذاشتند.

 

آخرین بازی یک چهارم نهایی جام امیر هم بین تیم های شباب الاهلی و الشارجه برگزار خواهد شد. این دو تیم به ترتیب العروبه و عجمان را در مرحله قبلی حذف کردند.

 

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام امیر روزهای ۱۱ و ۱۲ آوریل سال جاری انجام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو