زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

مگویان: از ایران رفتم ولی برمی‌گردم

مدافع ارمنستانی استقلال که به تازگی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده، همچنان از اتفاق هایی که برایش افتاده، دلخور است.

سرای نور؛سکوت خود را شکست و در مورد اتفاق هایی که در این مدت برایش افتاد صحبت های جالبی را به زبان آورد.

  • از استقلال جدا شدی با وجود این که ۳ فصل خوب در این تیم داشتی. در مورد این اتفاق ها توضیح می دهی؟

من خودم هم نمی دانم چه اتفاق هایی در این مدت برایم افتاد. خودم و مدیربرنامه ام بعد از بازی با العین سه چهار بار به سرمربی و مدیرعامل باشگاه اعلام کردیم که آمادگی جدایی داریم. وقتی مربی من را در پست خودم بازی نمی دهد من می خواستم جدا شوم و قراردادم را فسخ کنم. من گفتم مطالبات را پرداخت کنید و می روم چون می خواستم جایی بروم که به من اعتقاد داشته باشند. مدیربرنامه های من بارها با کادرفنی صحبت کرده بود اما جوابی به او نداده بودند و من هم نمی توانستم خودم تصمیمی بگیرم چون تحت قرارداد باشگاه بودم. در نهایت ۳ روز مانده به آغاز لیگ در لیست مازاد قرار گرفتم و در آن زمان دیگر کاری نمی توانستم بکنم.

  • چرا منصوریان زودتر نگفت که تمایلی به حضور تو ندارد؟

من نمی دانم و خودم هم از این اتفاق خوشحال نبودم. مربی اعتقادی به من نداشت چون در پست اصلی به من بازی نمی داد. من بازیکن بدی برای استقلال نبودم چون در پست های مختلف برای این تیم بازی کرده بودم. البته مقصر اصلی خودم هستم چون بارها می خواستم به حضور در پست غیر تخصصی اعتراض کنم ولی مدیربرنامه هایم من را منصرف کرد. می خواستم بگویم اگر خوب هستم در پست تخصصی بازی کنم و اگر بد هستم اصلا بازی نکنم. من ۳ سال خیلی خوب داشتم و با تمام وجود برای استقلال بازی کردم.

  • با توجه به مدافعان فعلی استقلال فکر می کردی جزو بازیکنان مازاد باشی؟

من با بازیکنان دیگر کاری ندارم. من پارسال دیدم آقای منصوریان اعتقادی به بازی دادن به من در پست اصلی ام ندارد. از همان زمان تصمیم گرفتم در پایان فصل جدا شوم چون در پست دفاع وسط به من بازی نمی دادند. من بارها اعلام آمادگی کردم که جدا شوم ولی باشگاه جواب نداد و زمانی نام من اعلام شد که دیگر تمام باشگاه ها بازیکنانشان را گرفته بودند. از مربیانی که قبل از مسابقات با من تماس گرفتند تشکر می کنم ولی کاری نمی توانستم بکنم چون تحت قرارداد بودم و کاری از دستم بر نمی آمد.

  • قطعا این تصمیم استقلال در آینده فوتبالی اش در تیم ملی ارمنستان هم تاثیر گذاشته است، درست است؟

توی کشورهای اروپایی بازیکنی که تیم نداشته باشد به تیم ملی دعوت نمی شود. حتی هنریک میختاریان در مقطعی که در منچستر  بازی نمی کرد به تیم ملی دعوت نمی شد. من به خاطر ندانم کاری سرمربی تیمم ۴ بازی مهم را در اوج سلامت از دست دادم. امیدوارم زودتر باشگاهم را انتخاب کنم و به تیم ملی برگردم.

  • اگر منصوریان دوباره به تو پیشنهاد کار بدهد قبول می کنی؟

هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. منصوریان در اوج پختگی و تجربه از من نتوانست در پست تخصصی استفاده کند. به نظر من هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

  • آینده فوتبال تو چه می شود؟

شغل من فوتبال است و من ۵ ماه عقب افتاده ام. می خواهم خوب برگردم، از روسیه، قزاقستان و ارمنستان پیشنهاد دارم و چند پیشنهاد هم از لیگ ایران دارم. لیگ ایران به خاطر جام جهانی به صورت فشرده برگزار می شود و چیزی از آن باقی نمانده است، اگر بخواهم در ایران بازی کنم دوست دارم قرارداد بلند مدت امضا کنم، اگر نشد به خارج از ایران می روم و اول فصل به تیمی که شرایط خوبی داشته باشد می آیم چون من ۳ سال خوب داشتم. از مدیریت استقلال تشکر می کنم چون آنها به من می گفتند ما برخلاف میل باطنی تو را کنار می گذاریم، آنها می گفتند تا روز آخر هم منتظر می مانند تا نظر منصوریان تغییر کند اما در نهایت نمی دانم چه اتفاقی افتاد که مجبور به جدایی شدم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو