زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

بمب بعدی پنجره زمستانی اروپا چه کسی است؟

در روزهای باقیمانده فصل زمستان، ممکن است انتقال های مهمی برای تیم های بزرگ قاره اروپا رخ دهد.

سرای نور؛در زمستان امسال برخلاف سالهای اخیر، شاهد انتقال های بزرگی در ماه ژانویه بودیم که حتی این بازار را به گرمی بازار تابستانی کرده بود. در اولین روز، انتقال ۷۵ میلیون پوندی فن دایک به لیورپول قطعی شد و در ادامه ستاره گرانقیمتی مانند کوتینیو با ۱۶۰ میلیون یورو راهی بارسا شد.

دیروز نیز معاوضه بزرگ بین آرسنال و یونایتد در مورد الکسیس سانچس و میخیتاریان نیز نهایی شده و رافینیا هم راهی اینتر شد. در ادامه، ۱۰ انتقال محتمل در ادامه زمستان را بررسی خواهیم کرد:

پیرآمریک اوبامیانگ (دورتموند به آرسنال)

ستاره اهل گابن دورتموند با پیشنهاد گرانقیمت توپچی ها مواجه شده و دیروز آرسن ونگر نیز تمایل این تیم را به جذب اوبامیانگ اعلام کرد. با توجه به جدایی الکسیس سانچس، آرسنال برای تقویت خط حمله خود نیاز به یک مهاجم طراز اول دارد.

اگرچه تا به حال پاسخ دورتموند به پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی آرسنال منفی بوده؛ اما سابقه نشان داده دورتموند در صورت افزایش پیشنهاد، مشکلی با فروش ستارگان بزرگ خود نخواهد داشت.

لوکاس مورا (پاری سن ژرمن به منچستریونایتد)

دیروز اونای امری، سرمربی پاری سن زرمن رسما تایید کرد که مشکلی با جدایی لوکاس مورا ندارد و این بازیکن می تواند در ژانویه پاریس را ترک کند.

علیرغم جذب سانچس توسط یونایتد، به نظر می رسد شیاطین سرخ همچنان بزرگترین مشتری وینگر خوش تکنیک برزیلی هستند؛ اما چند باشگاه دیگر لیگ برتر نیز شرایط مورا را زیر نظر دارند.

آرتورو ویدال (بایرن مونیخ به چلسی)

ستاره شیلیایی بایرن مدت هاست مورد توجه چلسی قرار دارد و سابقه درخشان فعالیت زیر نظر کونته در یوونتوس ممکن است باعث انتقال ویدال به لیگ برتر شود.

گرچه احتمال نهایی شدن این انتقال در ژانویه خیلی بالا نیست؛ اما با نهایی شدن انتقال گورتزکا ممکن است در تابستان بعد شاهد حضور ویدال در لیگ جزیره باشیم.

فرد (شاختار دونتسک به منچسترسیتی)

بعد از نهایی شدن انتقال سانچس به یونایتد، گواردیولا تاکید کرد که ترکیب تیمش نیاز به تقویت دارد و نشریات انگلیسی از فرد، ستاره برزیلی خط میانی شاختار به عنوان گزینه اصلی سیتیزن ها نام برده اند.

با توجه به پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی سیتی، ممکن است در زمستان امسال شاهد انتقال غیرمنتظره فرد به استادیوم اتحاد باشیم.

اولیویه ژیرو (آرسنال به دورتموند)

با توجه به نیمکت نشینی های مستمر در امیرتیس، ممکن است در نهایت ژانویه امسال، موعد جدایی اولویه ژیرو از آسنال باشد. با توجه به ورود احتمالی اوبامیانگ، احتمالا شرایط برای ژیرو در آستانه جام جهانی مانند نیم فصل اول خواهد بود.

ژیرو مورد توجه دورتموند قرار دارد و احتمال فراوانی وجود دارد که این مهاجم باتجربه به عنوان بخشی از قرارداد اوبامیانگ راهی سیگنال ایدونا پارک شود.

جرارد دلوفئو (بارسلونا به سری آ)

با ورود کوتینیو، احتمالا دلوفئو در نیم فصل دوم بخت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسلونا نخواهد داشت.

با مرور خاطرات خوش فصل قبل در سری آ، شاید دلوفئو به زودی تصمیم بگیرد تا به یکی از پیشنهادات ناپولی، میلان و یا اینتر پاسخ مثبت داده تا با درخشش احتمالی، جای خود را در فهرست نهایی لوپتگی ذخیره کند.

ژان میشل سری (نیس به منچستریونایتد)

ستاره ساحل عاجی نیس فرانسه که در تابستان به شدت مورد توجه بارسا قرار داشت و انتقالش به شکل عجیبی منتفی شد، حالا در تیررس یونایتد قرار گرفته است.

نشریه سان دیروز مدعی شد مورینیو از سران تیمش خواسته مقدمات جذب ژان میشل سری را برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان فراهم سازند.

ادین ژکو (رم به چلسی)

ستاره بوسنیایی و سابق سیتی، در لباس جالوروسی تولدی دوباره یافت و حالا با پیشنهادی هنگفت، مورد توجه چلسی قرار گرفته است. درخشش در دیدار برابر چلسی در لیگ قهرمانان باعث شده تا ژکو بخت خوبی برای انتقال به استمفوردبریج داشته باشد.

با توجه به گرفتاری های رم برای برطرف کردن موانع فیرپلی مالی، به احتمال فراوان ژکو راهی لندن خواهد شد تا در روزهایی که موراتا گلزنی را فراموش کرده، عصای دست کونته در ادامه فصل لقب گیرد.

چیچاریتو (وستهام به بشیکتاش)

دیروز مدیر برنامه چیچاریتو تایید کرد که این بازیکن در زمستان از وستهام جدا خواهد شد و ممکن است مقصد او سوپرلیگ ترکیه باشد.

البته به جز بشیکتاش، تیم هایی از لیگ چین و ایالت متحده نیز به دنبال ستاره مکزیکی هستند؛ اما به هر حال او قطعا از جمع چکش ها جدا خواهد شد.

امره جان (لیورپول به یوونتوس)

ستاره خط میانی لیورپول به شدت مورد توجه یوونتوس و ماکس آلگری قرار دارد و امکان جدایی او از جمع مرسی سایدی ها کم نیست.

البته شانس اینکه امره جان در تابستان آتی راهی تورین شود، بیشتر است؛ اما ممکن است بیانکونری در همین زمستان مقدمات جذب او را فراهم سازد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو