زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

برنامه سه ساله رفسنجانی‌ها برای صعود به لیگ برتر

مدیران مس رفسنجان با تشریح هدف گذاری خود برای حضور در لیگ برتر از برنامه سه ساله در این راه خبر دادند.

سرای نور؛علی سامره و شاگردانش در مس رفسنجان دور برگشت دسته اول را با نتایج فوق العاده آغاز کردند تا با کسب ۷ امتیاز از سه بازی مقابل رقبای قدرتمند و مدعی در کنار مسجدسلیمانی های صدرنشین بهترین تیم در جدول دور برگشت لقب بگیرند. اتفاقی که امیدواری ها برای رسیدن به آرزوی لیگ برتری شدن برای فوتبالدوستان این شهر را افزایش داد.

محمود محمودی نیا مدیرعامل مس رفسنجان پیرامون این اتفاق گفت: «همیشه دور برگشت مسابقات از حساسیت بالاتری در مقایسه با دور رفت برخوردار است. تیم های بالای جدولی به دنبال تثبیت موقعیت خود در جدول و تیم های انتهای جدول در پی یافتن راهی برای فرار از سقوط هستند. خوشبختانه اهداف و برنامه های ما برای شروع خوب در دور برگشت مسابقات محقق شده و تیم با دو پیروزی و یک تساوی عملکرد قابل قبولی داشته است».

او ادامه داد: «در حال حاضر با توجه به آرامش حاکم بر تیم، همین طور رفاقت و همدلی موجود تصور می کنم بتوانیم در دور برگشت نتایج بهتری کسب کنیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و برای کسب موفقیت باید به این تیم زمان داد. به علی سامره ایمان داریم؛ چون دانش، هوش و مدیریت بالایی دارد. تنها باید در سال های پیش رو فاکتور تجربه را به اندوخته هایش اضافه کند، ما در دور رفت مسابقات بدشانس بودیم؛ اما با همه این اتفاقات در نیم فصل دوم با تلاش و تمرکز بیشتر به دنبال جبران برخی نتایج دور رفت هستیم و تصور می کنم دور برگشت مس رفسنجان نتایج بهتری کسب کند» .

مدیرعامل مس رفسنجان در ادامه تصریح کرد: «اعتقاد دارم برای لیگ برتری شدن باید همه شرایط و بسترهای لازم فراهم باشد. هدف ما در سال جاری حضور در یکی از جایگاه های اول تا هفتم جدول است و در سال دوم می خواهیم بین تیم های اول تا چهارم باشیم؛ البته این هدف گذاری موجب نمی شود تا ما از تلاش کردن ناامید شویم. باشگاه مس رفسنجان حالا به یک بلوغ فکری و تجربی خوب دست پیدا کرده و می خواهد با درس گرفتن از تجربیات گذشته در لیگ ۹۹ -۹۸ در لیگ برتر ایران حضور داشته باشد».

محمودی نیا در پایان گفت: «هدف گذاری ما به شکلی است که تیم در سال سوم باید با کمترین میزان اشتباه و خطا راهی لیگ برتر شود. امیدواریم این مهم با حضور علی سامره بر روی نیمکت تیم به عنوان سرمربی و مجموعه عوامل باشگاه و بازیکنان رقم بخورد. در این راه با توجه به اهمیت فراهم بودن زیر ساخت ها برای حضور در لیگ برتر، شهر رفسنجان به لحاظ امکانات هتل و فرودگاهی در شرایط خوبی قرار گرفته است. اخیرا یک هتل خوب در این شهر افتتاح شد؛ ضمن این که در خصوص ورزشگاه نیز استادیوم شهدای مس رفسنجان با ظرفیت ۱۰ هزار نفری طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو