زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

نه طارمی و نه طاهری، فوتبال دولتی مقصر است

کاپیتان سابق تیم ملی معتقد است در ماجرای اخیر طارمی و پرسپولیس نمی توان کسی را متهم کرد چرا که سیستم اداره فوتبال ایران در نهایت همین جا ختم خواهد شد.

سرای نور؛محمد پنجعلی که سال ها در قلب خط دفاعی پرسپولیس و تیم ملی به بازی پرداخته در رابطه با مسائل اخیر ایجاد شده حول سرخ پوشان و مهدی طارمی به اظهارنظر جالبی پرداخت. پنجعلی می گوید در این مورد نمی توان هیچ یک از طرفین را مقصر دانست. او درباره اتفاق اخیر می گوید: تیم همیشه مشکلاتی داشته اما در این مورد خاص شفافیت وجود نداشت و به همین دلیل باید انتظار اتفاقی اینچنینی را می کشیدیم. بهرحال مشخص بود جریاناتی وجود دارد اما از کم و کیف آن کسی اطلاع نداشت. به هرحال همه چیزمان به هم می آید و این هم یکی از قواعد حاکم بر فوتبال ماست.

او ادامه داد: باید قبول کرد هیچ یک از طرفین را نمی توان متهم کرد و این تبعات فوتبال دولتی است که این گونه نمایان می شود. هر مدیرعاملی به این باشگاه ها آمده یک مشکلی از خود به جا گذاشته است و این دقیقا به دلیل دولتی بودن فوتبال است که می تواند به راحتی تیم های بزرگ را دچار خطر کند. البته تیم های کوچک هم از این دست مشکلات دارند اما به دلیل اینکه هواداران آنچنانی ندارند خیلی زود خنثی می شود.

پنجعلی در این باره ادامه داد: ما اکنون نمی توانیم تصمیم گیری کنیم که مثلا طاهری، طارمی و یا هرکس دیگر مقصر است و این را باید دقیقا بدانیم این اتفاقات جزئی از سیستم فوتبال دولتی است که در نهایت به این جا ختم می شود. در استقلال و پرسپولیس همه چیز دیده می شود و به همین دلیل بسیار پررنگ تر می شود وگرنه مطمئن باشید این اتفاقات در جاهای دیگر نیز خیلی می افتد اما دیده نمی شود.

کاپیتان سابق سرخ پوشان و تیم ملی در پایان گفت: هرچند امیدی ندارم اما امیدوارم این بساط برای همیشه از فوتبال برچیده شود تاهمه کسانی که در آن هستند از مدیر تا بازیکن، اتفاقاتی اینچنینی را شاهد نباشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو