زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ -

از دانش‌آموزان چادری مدرسه خدیجه‌کبری رستمرود نور تجلیل به عمل آمد + تصاویر

به همت موسسه یاوران مهدی(عج) شهرستان نور در یک اقدام فرهنگی و تحسین برانگیز از 20 دانش‌آموز چادری مدرسه خدیجه کبری رستمرود تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ جشن فرشته‌ها با هدف تجلیل از دانش‌آموزان چادری در مدرسه خدیجه کبری رستمرود برگزار شد

در این همایش که با حضور دانش آموزان و مربیان مدرسه راهنمایی خدیجه کبری برگزار شد ، یک دانش آموز چادری به خاطره گویی از دوران قبل و بعد از چادری شدنش پرداخت .
در ادامه نیز دانش‌آموزان چادری ازمیزان علاقه و مدت زمان چادری شدنشان برای همکلاسی های خود صحبت کردند و سپس با اهدای یک بسته فرهنگی از این دانش‌آموزان تجلیل شد.
جمشیدی سرپرست موسسه یاوران مهدی(عج) شهرستان نور به خبرنگار ما گفت : این حرکت فرهنگی تا پایان سال تحصیلی در مدارس مختلف شهرستان با رویکردهای متفاوت از جمله حجاب، نماز و دیگر مباحث اسلامی و دینی ادامه خواهد یافت .
وی افزود : جامعه و به ویژه بانوان و دختران باید آگاهی‌های لازم را در راستای حجاب داشته باشند که در این راستا ، موسسه یاوران مهدی(عج)با همکاری مدارس، اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی جهت تشویق جامعه به سوی رعایت حجاب را صورت خواهد داد .
همچنین گفتنی‌ست؛ در این مدرسه جشنواره غذاهای سالم و خانگی از جمله انواع ترشی‌جات،شیرینی،نان،مرباو نیز دست‌سازه های دانش اموزان با کمک مادران و مربیان‌شان برگزار و به نمایش و فروش گذاشته شد

 

 

 

زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو