زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

واکنش پرسپولیس به درخواست کسر امتیاز از این تیم

مدیرروابط عمومی پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که باعث شده تا دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی خواهان کسر امتیاز از این باشگاه باشند واکنش نشان داد.

سرای نور؛پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خبری پیش از جدال دو تیم پرسپولیس و پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی تیم‌ها مثل استقلال و تراکتورسازی خواهان کسر امتیاز از پرسپولیس شدند و حتی تراکتورسازی مدعی است که با ۶۱ امتیاز قهرمان لیگ خواهد بود، اینطور واکنش نشان داد: اتفاقی که افتاد برای حریفان ما حداقل خوشایند بود و آنها دوست داشتند که ما را در بازی ببرند؛ اما در رفت و برگشت باختند و در زمین نتوانستند با ما تسویه حساب کنند. وی با اشاره به برخی تخلفات محرز دیگر تیم‌ها در فصل گذشته گفت: باشگاهی که نمی‌توانست در نقل و انتقالات بازیکن بگیرد بازیکن گرفت و بازی هم داد؛ اما هیچ اتفاقی رخ نداد و این در حالیست که ما شنیده بودیم بازی‌های این تیم ۳ بر صفر می‌شود؛ اما در نهایت اینطور نشد. مثل این بود که ما طارمی که محروم است را بازی دهیم و اتفاقی نیفتد! ما او را بازی ندادیم و گفتند بازی‌ها باید ۳ بر صفر شوند تا خودشان قهرمان شوند. چطور خودشان که بازیکن بازی دادند باید بازی‌هایشان ۳ بر صفر می‌شد؛ اما این اتفاق رخ نداد و همه چیز ادامه پیدا کرد؛ اما پرسپولیس که طبق حکم فیفا بازیکنش را بازی نداد باید جریمه شود؟

خمارلو در ادامه با انتقاد از جو شکل گرفته علیه پرسپولیس گفت: به هر حال برخی برای تیتر شدن این حرف‌ها را می‌زنند و هیچ جا مثل پرسپولیس جذابیت برای تیتر شدن ندارد. حکم فیفا مشخص است و حکم آنها بالای ۵۰ صفحه بود که به ابعاد مختلف پرداخته شده بود؛ اما شاهد بودیم که برخی به صفحه مجازی فیفا رفته و خواستار جریمه پرسپولیس شدند. فیفا ما را محروم کرد و از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شدیم که حکم سنگینی بود حتی به خاطر همین اخبار وکیل سوئیسی ما استعفا داد، متاسفانه همه عوامل دست به دست هم دادند تا ما سرنگون شویم و تیمی که شانس موفقیت در آسیا داشت را زمین بزنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو