زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

چشم ویسی به چهار نقطه مختلف کشور!

عبدالله ویسی به خوبی می داند در صورت پیروزی 4 تیم بالایی، کار سخت تری برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

سرای نور؛دو فصل پیش و در چنین هفته هایی او برای بقا در صدر تیمش را هدایت می کرد؛ اما حالا به دنبال بقا با استقلال خوزستان در لیگ برتر است. ویسی، پس از ناکامی با سپاهان اگر با استقلال سقوط کند، کار بسیار سختی برای بازگشت به جزو مربیان عالی فوتبال ایران خواهد داشت.

 

او در لیگ چهاردهم موفق به حفظ استقلال خوزستان در لیگ برتر شد و فصل بعد، آن ها را بر بام ایران نشاند؛ اما حالا کار سخت تری برای حفظ سهمیه خوزستان در سطح اول فوتبال ایران دارد. اکنون نفت تهران با هومن افاضلی تحولی در نتایجش ایجاد کرده و سپیدرود هم با علی کریمی به روند مثبتی رسیده و سپاهان و تراکتور هم تیم سقوط نیستند. در چنین شرایطی ویسی اگر می خواهد خوزستانی ها را در لیگ نگه دارد، باید بیش از این تلاش کند و البته مدیران فوتبال خوزستان نیز باید حمایتی بیشتر داشته باشند.

 

 

 

روز گذشته آبی ها در غدیر قافیه را به ذوب آهن باختند و حالا چشمشان به ۴ بازی تیم های پایین جدولی است. نفت تهران در تبریز با گسترش دیدار می کند، سپیدرود میهمان صنعت نفت است، سیاه جامگان و تراکتورسازی بازی جذاب را برگزار خواهند کرد و سپاهان میزبان فولاد خواهد بود.

 

نتایج این هفته تاثیر زیادی در آینده ویسی خواهد گذاشت و باید دید در انتها، تنها مربی با ثبات شش ضلعی سقوط، در پست خود باقی خواهد ماند یا جایش را به مربی دیگری خواهد داد؟!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو