زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

ناکامی سپاهان اصفهان مقابل تیم‌های خوزستان

سپاهان مدل 96 در برابر تیم‌های خوزستانی کارنامه‌ای ناموفق به جای گذاشته است.

سرای نور؛کمتر از یک سال قبل بود که شعاری با مضمون “سپاهان خوزستان نمی‌خوایم نمی‌خوایم” در سکوهای ورزشگاه نقش جهان طنین‌انداز شده و هواداران سپاهانی که جایگاه هفتم جدول را شایسته این تیم نمی‌دانستند، خواستار کنار رفتن سرمربی خوزستانی تیم‌شان بودند.

 

رفتن عبدالله ویسی و آمدن زلاتکو کرانچار در اواخر لیگ شانزدهم با صعود دو پله‌ای سپاهان همراه شد، اما نتایج امسال طلایی‌پوشان اصلا باب میل طرفدارانش پیش نرفته و نایب قهرمان سابق آسیا تا رده دوازدهم جدول پایین رفته است.

 

سپاهان در کنار ناکامی عمومی در جدول لیگ، ناکامی خاصی هم در برابر تیم‌های خوزستانی در سال ۹۶ داشته است. صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه نقش‌جهان حکم حذف سپاهان از جام حذفی را امضا کرده، در لیگ برتر هم ۲ باخت برابر فولاد و صنعت‌نفت و یک تساوی تلخ خانگی برابر استقلال خوزستان، سال کابوس‌واری را برای سپاهان مقابل تیم‌های خوزستان رقم زده است.

 

از آن‌جا که بازی‌های برگشت سپاهان برابر نفت آبادان و استقلال خوزستان در فروردین ۹۷ برگزار خواهند شد، بازی عصر فردا در ورزشگاه نقش جهان، آخرین تقابل سپاهان با تیم‌های خوزستانی در سال ۹۶ محسوب می‌شود. تیم بالای جدولی فولاد خوزستان در بازی عصر جمعه برابر تیم پایین جدولی اصفهان قرار می‌گیرد و باید دید در این بازی نوار ناکامی سپاهان برابر حریفان جنوبی قطع می‌شود یا شکست دیگری در کارنامه طلایی‌پوشان به ثبت می‌رسد؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو