زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

سپیدرود، یک گام تا خروج از منطقه سقوط!

نماینده رشت اگر بر صنعت نفت چیره شود، از منطقه سقوط تا حدی خارج می شود.

سرای نور؛از زمانی که علی کریمی به سپیدرود آمده، علاوه بر تغییرات نتایج این تیم، آن ها با انگیزه بیشتری در زمین حاضر می شوند و مردم رشت نیز بیش از پیش به بقا و کسب نتایج خوب در لیگ امیدوارند.

 

آن ها هفته گذشته سپاهانی را شکست دادند که همچنان یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران به حساب می آید و این هفته نیز به مصاف دیگر تیم زردپوش لیگ یعنی صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

 

شکست استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن و اختلاف ۶ امتیازی شاگردان کریمی با سیاه جامگان، سبب شده تا پیروزی مقابل صنعت یک فرصت ویژه برای فرار از منطقه سقوط باشد. آن ها باید امیدوار باشند سیاه جامگان و تراکتور امتیازات را تقسیم کنند، نفت تهران موفق به پیروزی مقابل گسترش نشود، سپاهان مقابل تیم مدعی فولاد موفق نباشد و مهم تر از همه، خودشان ۳ امتیاز را کسب کنند تا با ۲۲ امتیاز بالاتر از تمام تیم های کاندیدای سقوط قرار بگیرند.

 

سپیدرودی ها البته کار ساده ای برابر صنعت نفت ندارند. شاگردان کمالوند هفته گذشته مقابل ذوب آهن مغلوب شدند و هیچ دوست ندارند در دیدار خانگی ببازند. اما شاگردان علی کریمی در صورت پیروزی حتی نیم نگاه ویژه ای به رده نهم نیز خواهند داشت، چرا که در صورت پیروزی تنها ۳ امتیاز تا این رده فاصله خواهند داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو