زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

واکنش زیدان به اخراج احتمالی در صورت باخت به PSG

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد مسئولیت شکست بر گردن اوست.

سرای نور؛رئال مادرید با شکست ۱-۲ برابر لگانس، از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر کوپا دل ری باز ماند تا فرصت فتح یک جام دیگر نیز برای این تیم از دست برود.

زیدان گفت: “یک شب بد برای رئال مادرید رقم خورد. ما خصوصا در نیمه اول هرگز نمایش خوبی ارائه ندادیم و بعد از پیروزی دشواری که در خانه لگانس به دست آورده بودیم، امروز با نگرش مناسبی بازی نکردیم.

امشب هرگز قادر به ارائه نمایشی که باید ارائه می دادیم، نبودیم و هرکسی هرچه بخواهد می تواند بگوید؛ اما این یک شب سخت و دشوار برای ما و همه هواداران رئال مادرید بود.

ما باید تبعات این باخت را بر عهده بگیریم و اولین مسئولیت بر گردن من است و من مسئول این شکست هستم. حالا نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم و ۹۰ دقیقه فرصت داشیم؛ اما از آن استفاده نکردیم.

حالا ما باید به فردا فکر کنیم و دوباره برخیزیم و تلاش کنیم، زیرا ابتدای هفته بعد باید در لالیگا بازی کنیم. من احساس مسئولیت می کنم و باخت برابر لگانس به شکل واضحی یک ناکامی بزرگ برای من بود. ما می خواهیم به مسیرمان ادامه دهیم. فردا بازیکنان باید در تمرینات حاضر شده و هفته بعد نیز به میدان برویم. راه دیگری وجود ندارد.”

زیدان در پاسخ به این سوال که اگر رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن مغلوب شود شغل او در خطر است یا نه، اینگونه پاسخ داد: “همه چیز کاملا مشخص است. من کسی هستم که باید برای شرایط فعلی رئال راه حل پیدا کنم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو