زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

ماموریت زیدان در رئال تمام شد؟

در شبی که بدبین ترین هوادار رئال هم تصور حذف تیم محبوبش را نمی کرد رئال با شکست از لگانس کوپا دل ری را با سرشکستگی ترک گفت.

سرای نور؛رئال بازی رفت را با یک گل در زمین لگانس برده بود و همانطور که انتظار می رفت زیدان در بازی برگشت بازهم از تیم دوم خود استفاده برد در حالی که همین تیم در دو مرحله گذشته کوپا دل ری نتوانسته بود در برنابئو بر فوئن لابرادا و نومانسیا غلبه کند.

 

 

 

 

بازی دادن به اشرف و تئو در دفاع راست و چپ و نیز میدان دادن به یورنته به جای کاسیمیرو، رئال را در نیمه اول به تیمی بی اثر تبدیل کرده بود؛ نیمه ای که در نهایت با برتری لگانس به اتمام رسید. در نیمه دوم رئال خیلی زود توسط بنزما به گل تساوی رسید؛ ولی دقایقی بعد روی یک ضربه کرنر بازهم از حریف کوچک خود عقب افتاد.

 

زیدان مودریچ، کارواخال و مایورال را راهی زمین کرد تا روند بازی را تغییر دهد و عجیب اینکه او ایسکو، بهترین بازیکن تیمش را بیرون کشید. اندیشه های زیدان برای رسیدن به گل تساوی نتیجه ای نداشت تا رئال در عین ناباوری از کوپا دل ری حدف شود.

رئال که پیش از این لالیگا را از دست داده بود، حالا فقط چشم به قهرمانی چمپیونزلیگ دارد در حالی که حریفی چون پی اس جی را روز ۲۵ بهمن مقابل خود می بیند.

 

پرز، رئیس رئال به طور حتم در این دقایق، گزینه های جانشینی زیدان را مرور می کند و مشخص نیست که تا کجا به سرمربی فرانسوی خود فرصت خواهد داد. شاید همین حالا باید زیدان را اخراج شده دانست و شاید پرز تا بازی با پی اس جی به زیزوی بزرگ فرصت بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو