زمان انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ -

آرسنال ۲ – ۱ چلسی؛ هدیه مدافعان چلسی به ونگر

آرسنال با پیروزی 1-2 برابر چلسی، به فینال جام اتحادیه راه یافت.

سرای نور؛آرسنال موفق شد با برتری ۱-۲ و در حالیکه ابتدا با گل هازارد عقب افتاده بود، چلسی را مغلوب کرده و به فینال جام اتحادیه راه یابد و حریف منچسترسیتی شود.

بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم بعد از زدن یک گل توسط پدرو که مردود اعلام شد، در دقیقه ۷ به گل اول رسید. ادن هازارد روی پاس پدرو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه ۹ جک ویلشر در فرصتی بسیار خوب می توانست گل تساوی را به ثمر برساند؛ اما کابایرو در ۲ صحنه مانع باز شدن دروازه چلسی شد.

اما در دقیقه ۱۲ آرسنال به گل رسید. روی ارسال کرنر، ضربه سر مونرئال بعد از برخورد به سر آلونسو و بعد از او رودیگر به شکلی اتفاقی وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دادند. در اواسط نیمه اول آرسنال صاحب یک ضربه ایستگاهی در گوشه زمین شد که شوت مستقیم ژاکا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴ اوزیل روی پاس دیدنی ایووبی صاحب فرصت شد؛ اما ضربه زیبای او از گوشه محوطه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، اولین فرصت در دقیقه ۵۱ برای هازارد ایجاد شد؛ اما در حالیکه در موقعیت تک به تک قرار داشت زمین خورد تا این بخت از دست برود.

اما در دقیقه ۶۰ آرسنال به گل دوم رسید. ارسال لاکازت به شکل اتفاقی به ژاکا رسید تا او با ضربه ای دقیق از دهانه دروازه گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و آرسنال به اداره بازی پرداخت. در دقیقه ۷۶ و روی ضدحمله فوق العاده توپچی ها، ایوبی روی پاس اوزیل تک به تک شد؛ اما ضربه زمینی او توسط کابایرو مهار شد.

در ادامه چلسی رمقی برای حمله کردن نداشت و بدون خلق حتی یک موقعیت، با همان نتیجه ۱-۲ مغلوب آرسنال شد تا توپچی ها راهی فینال شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو