زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

تابش: مربی خارجی در این مقطع برای سپاهان خوب نبود

تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان می گوید که در شرایط فعلی بهترین انتخاب برای تیم یک مربی ایرانی بوده است.

سرای نور؛مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در گفتگویی که با شبکه خبر انجام داد، در مورد معیارهای مورد نظر باشگاه که در نهایت منجر به انتخاب منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی جدید تیم شد، گفت: ما بعد از اینکه با آقای کرانچار قطع همکاری کردیم، گزینه های متعددی روی میز بود و هدف ما این بود که اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم، مربی بزرگی به تیم اضافه شود تا در اشل سپاهان باشد.

وی ادامه داد: بررسی های زیادی داشتیم و با مربیان بزرگی صحبت کردیم که هیچ یک سابق کار در ایران را نداشتند، اما در نهایت پس از بررسی هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مربی خارجی در این مقطع نمی تواند به شناخت خوبی از بازیکنان و لیگ برسد و جمع بندی این شد که از یک مربی ایرانی استفاده کنیم. در نهایت هم از بین مربیان ایرانی منصور ابراهیم زاده با توجه به اینکه سال ها بازیکن و مربی سپاهان بوده است، انتخاب شد. ایشان در حال حاضر در آمریکا هستند و روز سه شنبه به ایران می آیند.

تابش در پاسخ به سوالی در مورد جزئیات بیشتر قرارداد ابراهیم زاده، اظهار داشت: قرارداد آقای ابراهیم زاده تا پایان فصل است و همه چیز بستگی دارد به شرایط تیم در پایان فصل؛ اگر هر دو طرف رضایت داشته باشند، دلیلی برای ادامه ندادن نداریم. ارزیابی خود را تا پایان فصل انجام می دهیم و سپس تصمیم می گیریم.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان در مورد دستیاران احتمالی ابراهیم زاده و اینکه کریم قنبری با تیم ادامه می دهد یا خیر، توضیح داد: منتظر هستیم خودشان بیایند و دستیارها را معرفی کنند، اما احساس می کنم نه قنبری و نه ابراهیم زاده با هم مشکلی ندارند. حالا منتظریم ایشان به ایران بیایند و اگر در این خصوص درخواستی داشتند، انجام می دهیم.

تابش در مورد زمان بازگشت ابراهیم زاده به ایران، افزود: ما دوشنبه برای ایشان بلیت گرفتیم و مستقیم به اصفهان می آیند. سه شنبه اصفهان هستند و از سه شنبه کار خود را شروع می کنند و در مقابل پرسپولیس قطعا روی نیمکت خواهند نشست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو