زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

محمدی مهر: ناراحتی ما به خاطر تارتار است

پارس جنوبی با 4 گل در آزادی مغلوب استقلال شد تا نتایج بد این تیم در نیم فصل دوم تکمیل شود.

سرای نور؛پارس جنوبی با اندیشه کسب امتیاز و حتی تکرار پیروزی دور رفت به ورزشگاه آزادی آمده بود؛ اما استقلال با ۴ گل از این تیم پذیرایی کرد آن هم در روزی که پارسی ها ده نفره شدند و یک پنالتی را هم از دست دادند. فرشاد محمدی مهر مدافع راست تیم پارس جنوبی درباره بازی گفت:« ما همه جوره آماده این بازی بودیم؛ اما همان اول بازی اتفاقاتی افتاد که هرتیمی هم باشد کار برایش سخت می شود..»

او افزود:« دقیقه ۳ پنالتی گرفتند و دقیقه ۲۰ هم بازیکن ما را اخراج کردند. اینکه پنالتی آن ها پنالتی بود یا نه کاری ندارم، چون حرف زدن دیگر راجع به آن فایده ای ندارد. خودمان به اندازه کافی از این باخت ناراحت و عصبانی هستیم.»

محمدی مهر اضافه کرد:«  ما برای این بازی برنامه داشتیم؛ اما با گلی که در دقیقه ۳ خوردیم شیرازه تیممان از هم پاشید. اکثر بازیکنان ما تجربه بازی در آزادی را نداشتند، می خواستیم بیست دقیقه اول بازی را کنترل کنیم که آن پنالتی دقیقه ۳ را علیه ما گرفتند.» او در این باره که اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می کرد گفت:« بله اولین بارم بود؛ اما من ترسی نداشتم و راحت بازی کردم. استقلال همان تیم دور رفت بود، فقط در این جا هواداران آن ها بودند و در بازی رفت هواداران ما…اما اینکه بازیکن ما را در دقیقه ۲۰ اخراج کنند کارمان را دشوار کرد. در آزادی یازده نفره هم بازی سخت است، چه برسد به ده نفره شدن! تیم ما بعد از این اتفاق ها روحیه اش افت کرد و در کل می توانم بگویم سوت های داور یک جور خاصی زده شدند.»

مدافع راست پارس در این باره که آیا به فکر اجرای روشی از بازی برای کم گل خوردن هم بوده اند گفت:« نه ما آمده بودیم از همان جلو پرس کنیم و قرار بود در نیمه دوم آقا مهدی از با تجربه ها استفاده کنند.»

او درباره تفاوت های استقلال دور رفت و برگشت گفت:« استقلال بازی رفت هم مقابل ما تیم خیلی خوبی بود؛ اما ما خوب بازی کردیم و در بازی برگشت هم فکر نمی کنم اختلاف ما ۴ گل بوده باشد. با اینحال ما باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی هفته بعد برابر سایپا باشیم که یک بازی شش امتیازی است و باید مقابل هوادارانمان برنده شویم.»

محمدی مهر اضافه کرد:« بیشتر ناراحتی ما به خاطر آقا مهدی (تارتار) است. ما (بچه های تیم ) در این باخت مقصر هستیم؛ اما به ناحق روی آقا مهدی فشار آوردند. اگر تیم ما آخر جدول بود و سقوط نمی کرد مجسمه آقای مهدی را می ساختند؛ اما الان توقعات از تیم ما بالا رفته و این فشاری که به آقای تارتار می آورند واقعا حق او نیست.»

مدافع پارس جنوبی در انتها درباره پنالتی امید سینک گفت:« آقای تارتار گفتند پنالتی را بیرون بزنید، چون ۴ بر یک با ۴ هیچ فرقی ندارد. اما بعدا نظرشان عوض شد و امید هم نتوانست پنالتی را تبدیل به گل کند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو