زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

سامورایی به دنبال آرزوی یک درصدی

کاپیتان باتجربه گسترشی ها امیدوار است با نمایش درخشان در ترکیب این تیم آخرین شانس ها برای تجربه جام جهانی را زنده نگه دارد.

سرای نور؛گسترش فولاد در حالی این روزها با نتایج خوب خود جبران نیم فصل نخست را داشته که در روند حرکتی این تیم حضور سرحال بازیکنی همچون آندرانیک تیموریان کاملا نمایان است. کاپیتان سابق تیم ملی با بستن بازوبند تیم تبریزی به عنوان سرشناس ترین بازیکن نقش غیرقابل انکاری در راه افتادن گسترش فولاد داشته و فیروز کریمی با تکیه بر توانایی های این بازیکن به آن چه خواسته رسیده است.

آندو که همچنان کورسوی امیدی دارد تا دوباره بتواند نظر کارلوس کی روش را به خود به جلب کند تا سومین حضور در جام جهانی در کارنامه اش به ثبت برسد با انگیزه بالا در ترکیب گسترش فولاد حاضر می شود تا با تعصب و جنگندگی خاصی هم زمینه برتری تبریزی ها فراهم شود هم این که نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

تیموریان این هفته مقابل هم تیمی های سابق خود در نفت هم توانست نقش پررنگی در بازی داشته باشد و همواره در تمام صحنه های درگیری میانه زمین حضور موفقی داشت، گرچه در نهایت گسترش فولاد مقابل نفت با تساوی ۱-۱ متوقف شد و امتیاز از دست داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو