زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

سکوهای تازه ورزشگاه آبادان به استقلالی‌ها نمی‌رسد

مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان توضیحاتی را درباره دیدار تیمش در نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال ارائه کرد.

سرای نور؛تیم صنعت نفت آبادان بعد از برد ۳ بر صفر مقابل سپیدرود رشت حالا با روحیه ای مناسب در نیمه نهایی حذفی مقابل استقلال قرار می گیرد. مهران فرقانی، مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت درباره شرایط تیمش قبل از بازی با استقلال به “ورزش سه” گفت: «تیم صنعت نفت هیچ وقت در این شرایط که در یک قدمی قهرمانی در جام حذفی باشد، قرار نداشته است. ما در بازی گذشته مان هم ۳ گل زدیم و روحیه تیمی بسیار بالا است. از همه هواداران آبادانی میخواهیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند و کمک کنند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و انشاءالله به فینال جام حذفی برسیم.»

وی ادامه داد: «درباره حضور هواداران استقلال در ورزشگاه باید بگویم که باید به قوانین سازمان لیگ احترام گذاشته شود. طبق قانون فقط ۱۰ درصد سکوها در اختیار استقلالی ها قرار می گیرد و بقیه سکوها متعلق به آبادانی ها است.»

مدیراجرایی نفت آبادان درباره سکوهای جدیدی که در ورزشگاه تختی آبادان ساخته شده و گفته می شود این سکوها برای تیم های میهمان است، بیان کرد: «چنین چیزی درست نیست. این سکوهایی که جدیدا اضافه شده متعلق به تیم میهمان نیست. در بازی روز سه شنبه نیز محل استقرار هواداران استقلال پشت نیمکت تیم میهمان است و سکوهای جدید در اختیار هواداران صنعت نفت قرار خواهد گرفت.»

فرقانی با اشاره به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور مسابقه صنعت نفت و استقلال تاکید کرد: «آقای فغانی افتخار و سرمایه فوتبال ایران و آسیا است. از انتخاب این داور برای بازی سه شنبه باید اهمیت مسابقه را متوجه شویم. انشاءالله فغانی روز خوبی را در آبادان سپری خواهد کرد.»

وی در پایان افزود: «ما ریکاوری مناسبی برای بازی با استقلال انجام دادیم. قدرت تیم مان هم مشخص است. فقط توصیه ما به هواداران این است که تیم خود را تشویق کنند و دنبال مسائل حاشیه ای نباشند. ما از ابتدای فصل روزهای سختی را سپری کردیم و انشاءالله از این پس هم اوضاع بر وفق مرادمان خواهد بود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو