زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

پسرِ شجاع و تقابل طلایی با سپاهان

مدافع تیم پرسپولیس فرصت این را دارد که با درخشش مقابل سپاهان، توانایی های خود را بیش از همیشه نشان دهد.

سرای نور؛شجاع خلیل زاده که روزگاری پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، حالا دیگر توجه کی روش را جلب نمی کند و این در حالی است که عملکرد بسیار خوبی در تیم پرسپولیس دارد. او بیش از همه مدافعان پرسپولیس به کار گرفته شده و باتوجه به سبک بازی اش، مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ نیز هست.

 

 

او که از شاگردی برانکو لذت می برد، اعتقاد دارد زیر نظر او پیشرفت بسیار زیادی داشته و همچنین، شاگردیِ پروفسور، اتفاقی است که آرزو و خواسته دیگر بازیکنان نیز هست. اما با این حال، او به کارلوس کی روش نیز علاقه زیادی دارد و امیدوار است سرمربی تیم ملی نگاهی دوباره به عملکردش داشته باشد و بلیت حضور پسر شجاع فوتبال ایران در روسیه را نیز صادر کند.

 

 

این مدافع ۲۸ ساله، روز گذشته نیز عملکرد بی نقصی مقابل پیکان داشت؛ اما یک کارت زرد گرفت و به نظر می رسید در صورت ادامه دار بودن اعتراضات، حتی احتمال اخراج هم وجود دارد!

 

 

حال او در بازی بعدی به مصاف تیم سابق می رود و بدون شک این دیدار جذابیت های بسیاری برایش خواهد داشت. او سال ها در تیم سپاهان حضور داشت و یک قهرمانی لیگ برتر نیز به همراه این تیم به دست آورد؛ اما حالا برای کسب دومین قهرمانی، مجبور به ثبت نمایشی عالی، در مقابل تیم سابق است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو