زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ -

بارندگی در شمال غرب وارتفاعات البرز/وزش باد شدید در شرق وجنوب شرق

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده که امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد و فردا و پس‌فردا در جنوب شرق و شرق وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گزارش سرای نور؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر عبور موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور طی سه روز آینده است. براین اساس امروز در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات  البرز وشمال شرق رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: روزهای سه شنبه، چهارشنبه  بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گفته وی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود، همچنین طی همین مدت در جنوب شرق و شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد که پدیده گرد و خاک در پاره ای از نقاط دور از انتظارنیست.

سازمان هواشناسی هوای امروز تهران را صاف و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت را ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو