زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

چرا سرپرست فدراسیون گلف معرفی نشد؟

رییس فدراسیون گلف بعد از گذشت نزدیک به ۲ هفته از انتخابات کمیته ملی المپیک همچنان به کارش ادامه می دهد.

سرای نور؛۲۵ دیماه بود که با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک کیکاووس سعیدی به عنوان خزانه دار این کمیته از مجمع رای اعتماد گرفت. طبق اساسنامه که از قبل هم مشخص بود این پست شغل محسوب می شود و به همین خاطر رییس فدراسیون گلف باید از سمتش استعفا می کرد.

سعیدی بلافاصله بعد از پایان مجمع وعده داد در چند روز آتی استعفای خود را اعلام می کند تا از قانون تمکین کرده باشد؛ اما بعد از گذشت ۱۲ روز هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و او به کارش در فدراسیون گلف ادامه می دهد.

این در حالی است که حتی سیدرضا صالحی امیری که اعتقاد داشت ریاست کمیته ملی المپیک افتخاری است، در نهایت از سمت خود در شهرداری تهران استعفا کرد.

از سوی دیگر وزارت ورزش هم وعده داده بود به زودی سرپرست جدیدی برای فدراسیون گلف معرفی خواهد شد. شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در مصاحبه ای که ۲۷ دیماه انجام داد از معرفی سرپرست فدراسیون گلف تا پایان هفته گذشته خبر داده بود. این وعده هم عملی نشد تا نگرانی ها بابت تکرار اتفاقات ۴ سال قبل بیشتر شود.

در انتخابات دوره قبلی کمیته ملی المپیک هم محمدعلی شجاعی، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان خزانه دار شد؛ اما از سمتش استعفا نکرد تا اینکه بعد از ۲ سال از کمیته ملی المپیک کنار رفت.
به نظر می رسد وزارت ورزش باید هر چه سریعتر به قانون عمل کرده و حضور افراد دوشغله در کمیته ملی المپیک جلوگیری کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو