زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

لیگ NBA| پیروزی کلیولند با شاهکار جیمز

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق‌العاده لبران جیمز مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

سرای نور؛و به نقل از تسنیم، در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با شصت و سومین تریپل دابل لبران جیمز مقابل میهمان خود ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. فوق ستاره کلیولند همچنین ۱۱ ترم اوور نیز در این دیدار خانگی به نام خود ثبت کرد.

جیمز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۱ پاس گل و ۱۰ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد تا کلیولند برای چهارمین بار در ۱۱ بازی اخیر پیروز شده باشد.

جیمز با رکورد، ۲۶ امتیاز، ۱۱ پاس گل و ۱۰ ریباند و ۱۱ ترن اوور در کنار جیمز هاردن و راسل وستبروک، تنها بازیکنان ۱۵ سال اخیر NBA هستند که چنین آماری از خود به جا گذاشته‌اند.

لبران جیمز همچنین نخستین بازیکن تاریخ لیگ است که به رکورد ۳۰ هزار امتیاز، ۷ هزار ریباند و ۷ هزار پاس گل رسیده است.

 

در دیگر بازی امروز که در سالن «اسموثی کینگ سنتر» شهر نیواورلینز برگزار شد، تیم میزبان با اختلاف ۲ امتیاز بر هیوستون راکتس غلبه کرد ولی این پیروزی برای نیواورلینز پلیکانز، هزینه سنگینی داشت.

دیمارکوس کازینز، سنتر این تیم قرار بود ماه آینده در دیدار ستاره‌های لیگ (NBA All-Star)  نیز بازی کند در کوارتر چهارم به دلیل آسیب دیدگی مچ پای چپ زمین را ترک کرد و به احتمال زیاد، ادامه دیدارهای فصل را از دست می‌دهد.

 

جیمز هاردن، گارد رأس تیم هیوستون نیز با ثبت ۳۳۴۷ پاس گل از رکورد آلن لیوِل (۳۳۳۹ پاس گل) گذشت و حالا دومین بازیکن تاریخ تیمش در این زمینه است. از ۹ پرتاب ۳ امتیازی هاردن در این بازی تنها یکی وارد سبد حریف شد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

آتلانتا ۱۱۰ – شارلوت ۱۲۱
ایندیانا ۱۰۸ – کلیولند ۱۱۵
یوتا ۹۷ – تورونتو ۹۳
هیوستون ۱۱۳ – نیواورلینز ۱۱۵
لس‌آنجلس لیکرز ۱۰۸ – شیکاگو ۱۰۳
بروکلین ۹۱ – میلواکی ۱۱۶
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۹ – ممفیس ۱۰۰
پورتلند ۱۰۷ – دالاس ۹۳
فیلادلفیا ۹۷ – سان آنتونیو ۷۸
نیویورک ۱۰۷ – فینیکس ۸۵

در پایان دیدارهای امروز، بوستون سلتیکس و تیم‌های تورونتو رپتورز صدرنشین و اورلاندو مجیک و آتلانتا هاوکس قعرنشینان کنفرانس شرق و تیم‌های گلدن استیت وریرز و هیوستون راکتس در صدر و دالاس موریکس و ساکرامنتو کینگز در انتهای جدول کنفرانس غرب هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو