زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

نظر مساعد نماینده جهانی درباره جام تختی

نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: سطح مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی بسیار بالا بود و شاهد مبارزات زیبایی در این رقابت ها بودیم.

سرای نور؛لونت سن، نماینده اتحادیه جهانی کشتی درباره سطح مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی قرار داشت، تیم ها با نفرات قدرتمند خود وارد مسابقات شدند که این موضوع  به زیبایی مسابقات کمک کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که دیدیم نفر اول مسابقات المپیک ریو در برابر  کشتی گیران جوان مغلوب شد که این موضوع بیانگر سطح کیفی رقابت ها است.

سن به میزبانی خوب شهرستان ماهشهر در این رقابت ها اشاره کرد و بیان داشت:  همه چیز به خوبی پیش رفت و خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت ها به عمل آمد که برای من غیر منتظره بود.

وی تصریح کرد : تاکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کردم اما باید بگویم که مردم ایران و ماهشهر در نوع خود قبال تحسین هستند و باید قدر این تماشاگر علاقه مند را دانست.

داور المپیکی ترکیه در خصوص اتخاذ قوانین جدید داوری در این رقابت ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در رقابت های تختی شاهد داوری با قوانین جدید بودیم اما روند کار به خوبی پیش رفت و قضاوت ها بی ایراد بوده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو