زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ -

ماجرای مسمومیت کشتی گیران در ماهشهر چه بود؟

نایب رییس فدراسیون کشتی مسمومیت غذایی ملی پوشان این رشته در ماهشهر را رد کرد.

سرای نور؛سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در ماهشهر برگزار شد که بیش از ۱۰ تیم خارجی در این رقابت ها نماینده داشتند.

فرنگی کاران کشورمان در شرایطی دیروز به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کردند که یک هفته پیش از آغاز رقابت ها تا شروع مسابقات در اردوی مشترکی با تیم های ایتالیا و قزاقستان شرکت کردند.

در حالی که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از انتقال برخی از کشتی گیران به بیمارستان به دلیل شرایط بد آب و هوایی در خوزستان خبر داده است؛ برخی از رسانه ها از مسمومیت غذایی فرنگی کاران کشورمان هم خبر دادند.

برای اطلاع از این مساله با حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی تماس گرفتیم. او در این باره به خبرنگار “ورزش سه” می گوید: «مسمومیت غذایی ملی پوشان ایران به خاطر غذا نبود و فقط به خاطر وجود گرد و غبار در هوای خوزستان بود. خودم خوزستانی هستم و باور کنید تا به حال این حجم گرد و غبار را ندیده بودم. با مردم هم که صحبت می کردیم، آنها هم معتقد بودند این وضعیت بی سابقه است.»

وی همچنین می افزاید: «البته روز نخستی که اردوی تیم ملی در ماهشهر آغاز شد، کیفیت غذا مناسب نبود؛ اما در ادامه این مشکل حل شد. راه انداختن این بحث شیطنت برخی از دوستان بود و نباید آن را جدی گرفت. در همان هتلی که کشتی گیران حضور داشتند، خودم هم بودم و مشکلی برایم به وجود نیامد. سردرد و سرگیجه برخی از کشتی گیران صرفا به خاطر آلودگی شدید هوا بود.»

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان می کند: «این دوره از جام تختی انصافا جزو معدود مسابقاتی بود که کمترین دغدغه را از نظر اسکان و هماهنگی تیم ها در زمان ورود و خروج داشتیم. واقعا ماهشهری ها سنگ تمام گذاشتند. انشاالله در سال های آینده جام تختی با کیفیت بالاتری برگزار شود.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ بهمن, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو